حزب‌الله رئیس جمهور لبنان را انتخاب می‌کند؟ | یک مسئول توضیح داد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه تاکید کرد، بهبود اوضاع اقتصادی این کشور در ابتدا نیازمند انتخاب رئیس جمهور است.

حزب‌الله رئیس جمهور لبنان را انتخاب می‌کند؟ | یک مسئول توضیح داد

به گزارش منیبان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان روز جمعه تاکید کرد، بهبود اوضاع اقتصادی این کشور در ابتدا نیازمند انتخاب رئیس جمهور است.

به گزارش روابط عمومی حزب الله لبنان، وی افزود، اگر رئیس جمهور انتخاب نشود، نمی توان اوضاع اقتصادی و اجتماعی را تغییر داد و برنامه بهبود اوضاع در این کشور را پیاده کرد زیرا برای آغاز اصلاحات و همچنین نجات کشور انتخاب رئیس جمهور الزامی است.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که تمام فراکسیون ها مسئول انتخاب رئیس جمهور هستند و هیچ کس این مسئولیت را تنها برگردن حزب الله نمی داند.

معاون جنبش حزب الله لبنان خاطر نشان کرد که ما تعداد مشخصی در پارلمان داریم و به همین اندازه در انتخاب رئیس جمهور تاثیر می گذاریم، فراکسیون های دیگر نیز به اندازه تعداد خودشان تاثیرگذار هستند.

معاون سید حسن نصرالله گفت: معلوم شد که هیچ اکثریتی در هیچ یک از جناح های سیاسی وجود ندارد و کسانی که ادعا می کردند ۶۷ نماینده دارند، متوهم بودند و توهم این را داشتند که خودشان و گزینه هایشان نزد نمایندگان جدید و مستقل مقبولیت دارد.

وی تاکید کرد که هیچ فراکسیونی توان پایان دادن به این مساله را ندارد و ما خواستار ایجاد توافق میان کسانی شدیم که با هم اختلاف نظر دارند./آخرین خبر

ت ت
کدخبر: 123446 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها