این کشور سلاح‌های اوکراین را تعمیر می‌کند

بر اساس توافقی که بین دولت‌های آلمان و اسلواکی منعقد شده است در آینده تسلیحات و تجهیزات خراب شده در جنگ اوکراین در پایگاهی در اسلواکی تعمیر می‌شوند.

این کشور سلاح‌های اوکراین را تعمیر می‌کند

به گزارش مُنیبان، بر اساس توافقی که بین دولت‌های آلمان و اسلواکی منعقد شده است در آینده تسلیحات و تجهیزات خراب شده در جنگ اوکراین در پایگاهی در اسلواکی تعمیر می‌شوند.

با یک مرکز تعمیرات جدید در نزدیکی مرز اسلواکی با اوکراین، دولت ها و صنعت تسلیحات غرب می خواهند از تداوم استفاده از سلاح های سنگین برای دفاع در برابر جنگ روسیه در اوکراین اطمینان حاصل کنند.

سرتیپ کریستین فرویدینگ، رئیس ستاد ویژه اوکراین در وزارت دفاع اسلواکی در شهر کوشیتسه در شرق اسلواکی گفت که این پایگاه عملیات خود را آغاز کرده است. سازنده تانک Krauss-Maffei Wegmann (KMW) اکنون در حال سازماندهی تعمیر تسلیحات بزرگ در این منطقه است که در نبردهای اوکراین فرسوده یا آسیب دیده اند. اساس این پروژه توافقنامه بین دولتی بین اسلواکی و دولت فدرال آلمان است.

فرویدینگ گفت: برای ما، این کمک بسیار مهمی در حمایت از نیروهای مسلح اوکراین است. به این ترتیب، ما می‌توانیم کمک کنیم که سیستم‌های تسلیحاتی که تحویل داده‌ایم و با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته‌اند، به‌طور دائمی عملیاتی بمانند.

آلمان تاکنون 14 هویتزر خود کششی 2 هزار، 5 راکت انداز چندگانه "مارس" و 30 گلوله ضدهوایی "گپارد" را به اوکراین تحویل داده است. همچنان 7 "گپارد" دیگر برای تحویل باقی مانده است. همچنین 50 نفربر زرهی از نوع «دینگو» نیز تحویل داده شد.

پایگاه تعمیرات ("هاب") در یک مجموعه پادگان در نزدیکی شهر Michalovce واقع شده است. از آنجا تقریباً 40 کیلومتر تا اوکراین راه است. این سلاح ها آخرین بار در لیتوانی تعمیر شدند.

در طول استفاده از جنگ، فرسودگی و خرابی تجهیزات به دلیل سرعت بالای آتش بسیار قابل توجه است، همانطور که کارشناسان با استفاده از "Panzerhaubitze 2000" به عنوان مثال این واقعیت را دریافته‌اند. بنابراین سیستم های تسلیحاتی در جریان جنگ در حد انعطاف پذیری و فراتر از آن استفاده می شوند. از طرفی خدمات تعمیر و نگهداری فنی مانند زمان صلح نمی تواند تحت شدت نبرد حفظ شود./ تسنیم

ت ت
کدخبر: 126592 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها