کارمند سازمان ملل به قتل رسید+فیلم

دو شب پیش یک خودروی نیروهای یونیفل در خارج از منطقه عملیاتی خود وارد روستای عاقبیه شد. با تجمع جوانانی که در حال تماشای فوتبال بودند، یک نفر را زیر گرفت و با کوبیدن به خودروهای مردم سعی در فرار داشت، که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

کارمند سازمان ملل به قتل رسید+فیلم

به گزارش مُنیبان، دو شب پیش یک خودروی نیروهای یونیفل در خارج از منطقه عملیاتی خود وارد روستای عاقبیه شد. با تجمع جوانانی که در حال تماشای فوتبال بودند، یک نفر را زیر گرفت و با کوبیدن به خودروهای مردم سعی در فرار داشت، که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به سرعت جریانهای وابسته به غرب و سعودی در لبنان ماجرا را به حزب‌الله گره زدند و شروع به ماتم سرایی کردند. سازمان ملل در تلاش است خارج از مناطق عملیاتی و فرای وظایف محوله قطعنامه شورای امنیت در مناطق مختلف به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بپردازد که با تجمع اهالی روستا و گاه دفاع با سنگ و چوب از روستا اخراج می‌شود. بارها هم ادوات این نیروها با خودروهای مردم تصادف کرده‌اند و موجب کشته شدن یا صدمه به آنها گشته اند. حاج وفیق صفا مسئول ارتباط و هماهنگی حزب‌الله در واکنش به این اتفاق ضمن ارسال تسلیت گفت حادثه غیر عامدانه بوده و نباید آن را به حزب‌الله گره زد. یک خودروی سازمان ملل برخلاف روال، بدون همراهی ارتش لبنان وارد روستا شده. خودروی دیگر که در اتوبان به راه خود ادامه داده مورد تعرض قرار نگرفته است./ صدآنلاین

 

ت ت
کدخبر: 127626 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها