مقاومت: اسرائیل را بمباران کردیم

گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیران) در بیانیه‌ای درباره یورش نیروهای اسرائیلی به شهرک قدیمی نابلس اعلام کرد: نیروهای ما با تیراندازی گسترده و با بمب نیروهای اسرائیلی را مورد حمله قرار دادند.

مقاومت: اسرائیل را بمباران کردیم

به گزارش مُنیبان، گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیران) در بیانیه‌ای درباره یورش نیروهای اسرائیلی به شهرک قدیمی نابلس اعلام کرد: نیروهای ما با تیراندازی گسترده و با بمب نیروهای اسرائیلی را مورد حمله قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: این نیروها با بزرگترین تجهیزات خود برای سه ساعت وارد نابلس شدند و بمب‌های ما بر سر آن‌ها ریخت و مجبور به خروج شدند. کسانی که می‌گویند العرین به پایان رسیده، اشتباه می‌کنند. العرین الاسود امروز قوی‌تر از دیروز است. به اشغالگران می‌گوییم شما امروز با صدها سرباز و خودرو زرهی و پهپاد وارد نابلس شدید و با خواری و ننگ و شکست از آن خارج شدید. نیروهای اسرائیلی بعد از شکست در بیانیه‌ای از پیروزی خود گفتند؛ پیروزی با بازداشت یک نوجوان ۱۶ ساله که در نظر جهان کودک است و در نظر ما شیر.

این گروه در پیامی به اشغالگران اسرائیلی اعلام کرد: برای ما مهم نیست که تعداد کشته یا زخمی‌شدگان را اعلام کنید. برای ما این مهم است که بفهمید دوره آرامش برای شما به سر آمده و هرگز باز نمی‌گردد. نیروهای ما هر روز قوی‌تر از دیروز و گلوله‌هایمان هر روز بیشتر از دیروز می‌شود. ما برای شهدا ناراحت نمی‌شویم چراکه اجرشان با خداست و اسرا را به زودی آزاد خواهیم کرد. ما برای مردم خود شمشیر و سپر خواهیم بود./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 130249 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها