برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در لبنان+عکس

شبکه المنار گزارش داد، مراسم بزرگداشت سید شهدای محور مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و فرمانده جهادی ابو مهدی المهندس توسط حزب الله با مشارکت سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و شمار زیادی از شخصیت‌های سیاسی و حزبی مقاومت لبنان و فلسطینی از جمله عضو شورای مرکزی حزب الله و تنی چند از روحانیون مسلمان و مسیحی برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در لبنان+عکس

به گزارش منیبان، شبکه المنار گزارش داد، مراسم بزرگداشت سید شهدای محور مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و فرمانده جهادی ابو مهدی المهندس توسط حزب الله با مشارکت سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و شمار زیادی از شخصیت‌های سیاسی و حزبی مقاومت لبنان و فلسطینی از جمله عضو شورای مرکزی حزب الله و تنی چند از روحانیون مسلمان و مسیحی برگزار شد.

مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی در لبنان طی سخنانی در این مراسم اعلام کرد: ما امروز قدرتمند هستیم و هیچ یک از دشمنان ما قادر نخواهد بود از خون شهدای ما سوء استفاده کند بلکه این خون‌های شهداست که ما را به سوی مقاومت بیشتر و دفاع گسترده تر و مقابله هر چه بیشتر با دشمنان مان سوق می‌دهد.

شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان هم در سخنان خود در این مراسم تاکید کرد: محور مقاومت که توسط حاج قاسم تشکیل و پشتیبانی شد، امروز به یک ارتش میلیونی از نیروهای مقاومت آموزش دیده، مجهز تبدیل شده است که آمادگی تحقق پیروزی عظیم و رقم زدن نکبت بزرگ برای دشمن صهیونیستی را دارد.

شیخ غازی حنینه رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین هم در این مراسم تاکید کرد: هر کسی که تصور کرد قاسم سلیمان کشته شده است، در محاسباتش شکست خورده است، زیرا قاسم سلیمان همچنان زنده است و با اندیشه و فرهنگ و نظریه‌ای که آن را عملی کرده همچنان زنده است.

هیثم ابوالغزلان مسئول روابط جنبش جهاد اسلامی در لبنان هم با اشاره به تحولات کرانه باختری تاکید کرد: تمامی چالش‌های موجود در صحنه فلسطین ما را بر آن می‌دارد تا درگیری در کرانه باختری را همچنان حفظ کرده و وحدت میدانی را در تمامی سطوح حفظ و از هر نوع اختلاف سیاسی داخلی در فلسطین اجتناب کنیم.

به گفته المنار قرار است مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در شهرها و روستاهای منطقه جبل عامل همچنان ادامه پیدا کند./ تسنیم

سالگرد سردار

ت ت
کدخبر: 130687 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها