دست پوتین از اوکراین کوتاه می‌شود؟

معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور روسیه و اوکراین گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از اهداف خود برای تسلط بر اوکراین و ادامه تصاحب خاک اوکراین دست برنداشته است.

دست پوتین از اوکراین کوتاه می‌شود؟

به گزارش مُنیبان، لورا کوپر، معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور روسیه و اوکراین گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از اهداف خود برای تسلط بر اوکراین و ادامه تصاحب خاک اوکراین دست برنداشته است.

وی افزود: اما واقعیت ضعف‌های روسیه و ضعف‌های نیروهای مسلح روسیه با این اهداف در تضاد است.

کوپر تصریح کرد: نیروهای روسیه همچنین از روحیه پایین رنج می‌برند.

ژنرال پت رایدر، سخنگوی پنتاگون نیز گفت که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود، الکسی رزنیکوف، بسته جدید کمک نظامی بیش از 3 میلیارد دلاری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

رایدر در یک بیانیه مطبوعاتی گفت. لوید جی آستین سوم وزیر دفاع با الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین صحبت کرد تا در مورد تعهد امروز بیش از 3 میلیارد دلار کمک امنیتی اضافی، از جمله خودروهای جنگی پیاده نظام بردلی، خودروهای زرهی اضافی، سیستم های توپخانه و مهمات و سایر قابلیت های کلیدی صحبت کند. "

 بر اساس این بیانیه، رئیس پنتاگون بر تعهد ایالات متحده برای تشویق متحدان و شرکا برای اهدای کمک های اضافی از سیستم های دفاع هوایی، خودروهای جنگی و سایر قابلیت های حیاتی برای حمایت از اوکراین تاکید کرد./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 131766 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها