رئیس جمهور آمریکا، خیال ترامپ را بابت ایران راحت کرد

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفته است که این کشور از تمام شهروندان خود مقابل تهدیدها محافظت خواهد کرد و این موضوع درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدیدهای ایران نیز صدق می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا، خیال ترامپ را بابت ایران راحت کرد

به گزارش مُنیبان، یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا گفته است که این کشور از تمام شهروندان خود مقابل تهدیدها محافظت خواهد کرد و این موضوع درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدیدهای ایران نیز صدق می‌کند.

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: ایران همچنان به توطئه علیه شهروندان و منافع آمریکایی تحت عنوان به اصطلاح انتقام مرگ قاسم سلیمانی ادامه می‌دهد که از جمله آن می‌توان به تهدید مقامات فعلی و سابق آمریکا اشاره کرد. بنابراین بیایید موضع را روشن کنیم؛ آمریکا از شهروندانش محافظت و دفاع خواهد کرد. این موضوع درباره مقامات دولتی فعلی و اسبق آمریکا نیز صادق است.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه آمریکا به مجلس سنا، این کشور در ماه بیش از دو میلیون دلار برای محافظت از «مایک پمپئو» وزیر سابق امور خارجه آمریکا و همچنین «برایان هوک» نماینده ویژه سابق آمریکا در امور ایران، هزینه می‌کند و این مبلغ تا به امروز به بیش از ۱۳ میلیون دلار رسیده است. پمپئو و هوک نقشی کلیدی، در به شهادت رساندن سردار سلیمانی داشتند./ مهر


ت ت
کدخبر: 131841 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها