در اوکراین؛

چچنی‌ها از مرزها رد شدند

رهبر چچن در پستی در کانال تلگرام نوشت: گزارش ماگومد داوودف، رئیس پارلمان چچن را شنیدم. او اطلاع داده که از آغاز این عملیات ویژه، بیش از ۲۱ هزار نیروی چچنی در این عملیات شرکت داشتند. بیش از ۹ هزار تن از این نیروها در حال حاضر در خط مقدم هستند.

چچنی‌ها از مرزها رد شدند

به گزارش مُنیبان، رمضان قدیروف، رهبر چچن در پستی در کانال تلگرام نوشت: گزارش ماگومد داوودف، رئیس پارلمان چچن را شنیدم. او اطلاع داده که از آغاز این عملیات ویژه، بیش از ۲۱ هزار نیروی چچنی در این عملیات شرکت داشتند. بیش از ۹ هزار تن از این نیروها در حال حاضر در خط مقدم هستند.

روسیه ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۲ میلادی در واکنش به درخواست‌های جمهوری‌های خودخوانده لوهانسک و دونتسک برای حفاظت در برابر نیروهای اوکراینی، به اوکراین حمله کرد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرده که این حمله که زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف می‌گیرد، به منظور "غیرنظامی کردن و نازی‌زدایی اوکراین" و آزادی کامل دونباس صورت گرفته است.

به دنبال این حمله، کشورهای غربی تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کرده و برای اوکراین سلاح تامین کرده‌اند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرده که هرگونه محموله شامل سلاح برای اوکراین، هدفی قانونی برای روسیه خواهد بود./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 132739 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها