این چهره سازمان خصوصی نظامی تاسیس می‌کند

رهبر چچن و از حامیان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در کانال تلگرام خود نوشت: اقدامات موفقیت‌آمیز «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه واگنر در اوکراین چنین نیازی را مبنی بر تاسیس یک سازمان خصوصی نظامی برجسته می‌کند

این چهره سازمان خصوصی نظامی تاسیس می‌کند

به گزارش منیبان از راشا تودی، رمضان قدیروف‌، رهبر چچن و از حامیان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در کانال تلگرام خود نوشت: اقدامات موفقیت‌آمیز «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه واگنر در اوکراین چنین نیازی را مبنی بر تاسیس یک سازمان خصوصی نظامی برجسته می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه واگنر خاطرنشان کرد: یک سازمان نظامی خصوصی می‌تواند نتایج درخشانی را کسب کند. همچنین، این سازمان‌ها با حملات و عملیات‌های خود مسؤولیت بسیار سخت و دشواری برعهده دارند.

قدیروف در ادامه افزود: نیروهای چچن نیز از توانایی‌های گروه واگنر آگاهی دارند. همچنین، گردان نیروهای ویژه چچن از ابتدای "عملیات ویژه نظامی روسیه" دوش به دوش در کنار این گروه نظامی جنگیده است.

رهبر چچن در پایان تصریح کرد: «گروه واگنر "کارآمدی نظامی" خود را به وضوح ثابت کرده و به تمامی بحث‌ و اختلاف نظرها درباره نیاز گروه‌ها و سازمان‌های نظامی خصوصی پایان داده است. این نهادها حرفه‌ای هستند و وجودشان ضروری و حائز اهمیت است. بنده به محض آنکه مقام دولتی خود را ترک کنم، قصد دارم که چنین سازمانی را تاسیس کنم.»

وی هیچ اشاره خاصی به زمان تاسیس این سازمان نکرد./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 140272 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها