کشف وسیله ناجور در اتاق خواب پوتین

اطلاعات روسیه امروز (دوشنبه) از آنچه خنثی‌سازی یک «توطئه بمب‌گذاری» علیه مالک یک کانال تلویزیونی محافظه‌کار این کشور از سوی اوکراینی‌ها توسط سرویس امنیت فدرال روسیه خواند، خبر داد.

کشف وسیله ناجور در اتاق خواب پوتین

به گزارش منیبان از شبکه خبری راشا تودی،اطلاعات روسیه امروز (دوشنبه) از آنچه خنثی‌سازی یک «توطئه بمب‌گذاری» علیه مالک یک کانال تلویزیونی محافظه‌کار این کشور از سوی اوکراینی‌ها توسط سرویس امنیت فدرال روسیه خواند، خبر داد.

این اقدام با هدف «بمب‌گذاری» در خودروی «کنستانتین مالوفیو» مالک کانال تلویزیونی "تزارگراد" که بر روی مسیحیت متمرکز است، خنثی شد.

همچنین گفته شده که این طرح با ترور داریا دوگینا، خبرنگار و فعال سیاسی که خودرویش در اوت ۲۰۲۲ در نزدیکی مسکو منفجر شد، مقایسه می‌شود. سرویس امنیت فدرال روسیه این ترور را به سرویس‌های ویژه اوکراینی نسبت داده است.

همچنین این آژانس اعلام کرد که «دنیس کاپوستین» رهبر گروه به اصطلاح «نیروهای داوطلب» مغز متفکر این توطئه علیه مالک این کانال تلویزیونی است. در بیانیه این آژانس آمده که وی تحت امر سرویس امنیتی اوکراین فعالیت دارد.

این مرد هفته گذشته و پس از آن در مرکز توجه رسانه‌های بین‌الملل قرار گرفت که حمله برون مرزی را در منطقه بریانسک روسیه سازماندهی کرد. وی مدعی شد که دولت اوکراین مجوز این اقدام را داده است.

سرویس امنیت فدرال روسیه نیز با انتشار تصویری، نشان داد که مردی در حال نصب یک بمب در خودروی کنستانتین مالوفیو است./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 143290 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها