هشدار جهاد اسلامی به اسرائیل؛ این چهره را آزاد کنید

موسسه امور اسرا و زندانیان فلسطینی موسوم به «مهجه القدس» در این باره اعلام کرد که دادگاه نظامی «سالم» ارتش رژیم صهیونیستی با درخواست آزادی «خضر عدنان»، فرمانده اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قرار وثیقه علی رغم وخامت حال وی و در خطر بودن جانش مخالفت کرد.

هشدار جهاد اسلامی به اسرائیل؛ این چهره را آزاد کنید

به گزارش منیبان از خبرگزاری «سما»، موسسه امور اسرا و زندانیان فلسطینی موسوم به «مهجه القدس» در این باره اعلام کرد که دادگاه نظامی «سالم» ارتش رژیم صهیونیستی با درخواست آزادی «خضر عدنان»، فرمانده اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قرار وثیقه علی رغم وخامت حال وی و در خطر بودن جانش مخالفت کرد.

این موسسه گزارش داد: حال خضر عدنان در دادگاه بسیار نامساعد بود و دو بار از هوش رفت. همسر وی نیز که در جلسه دادگاه حضور داشت با دیدن وضعیت وخیم عدنان به زمین افتاد و بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.

مهجه القدس در ادامه رژیم صهیونیستی را مسؤول جان این اسیر فلسطینی دانست و تاکید کرد که مخالفت با آزادی وی به منزله اتخاذ تصمیم اعدام این اسیر است.

وزارت اسرا و آزادگان در نوار غزه نیز، رد درخواست آزادی خضر عدنان از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی را اصرار بر روند به قتل رساندن وی با مشارکت تمامی دستگاه‌های امنیتی این رژیم دانست.

خضر عدنان در مخالفت با بازداشت خودسرانه خود توسط نیروهای رژیم صهیونیستی برای هفتاد و نهمین روز متوالی در اعتصاب غذا به سر می‌برد.

یکشنبه نیز همسر وی نسبت به وخامت شدید حالش هشدار داده بود.

وی گفته بود که خضر عدنان در شرف شهادت است.

در همین راستا، طارق عز الدین، سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری نیز اظهار کرد: مخالفت دادگاه رژیم اشغالگر با آزادی خضر عدنان همان تصمیم اعدام است.

وی رژیم صهیونیستی را مسؤول هرگونه اتفاق احتمالی برای این اسیر فلسطینی دانست.

عز الدین همچنین خاطرنشان کرد: اگر شیخ خضر عدنان به شهادت برسد آن را ترور می‌دانیم و عواقب این جنایت متوجه رژیم اشغالگر خواهد بود./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 151530 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها