آلمان هم رسما وارد جنگ غزه و حماس شد

یک رسانه لبنانی از تصمیم کشور آلمان برای ارسال نیروی نظامی به لبنان در پی تنش در مناطق مرزی این کشور و فلسطین اشغالی پرده برداشته است.

آلمان هم رسما وارد جنگ غزه و حماس شد

به گزارش منیبان، روزنامه الاخبار در این باره اعلام کرد: سفارت آلمان با ارسال یک درخواست رسمی مشابه دستور به وزارت امور خارجه لبنان از قصد خود برای اعزام نیروهای ارتش آلمان به لبنان خبر داده است. 

الاخبار نوشت: در این درخواست آمده است که این نیروها به بهانه «جلوگیری از آسیب به اتباع آلمانی در خاک لبنان و نجات آنها از شرایط دشوار» در لبنان مستقر خواهند شد. 

طبق این گزارش، سفارت برلین در بیروت صرفا به همین حد اکتفا کرده و توضیحی درباره دلایل پنهان پشت درخواست خود برای استقرار اعضای ارتش آلمان در قلمرو کشوری دیگر ارائه نکرده است و همچنین مشخص نکرده که منظور از شرایط دشوار و مضیقه اتباع آن چیست. 

این روزنامه در ادامه گزارش داد: سفارت آلمان همچنین در پیام خود به عبدالله بوحبیب، وزیر امور خارجه لبنان درباره حفاظت از شهروندان آلمانی و «سایر افراد» بدون مشخص کردن هویت آنها صحبت کرده و همچنین پیشنهادی را مبنی بر حمایت از مقامات لبنانی در طول دوره خارج کردن افراد مذکور از طریق « کارکنان متخصص» ارائه کرده است.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 184467 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها