توصیه عجیب بلینکن به نتانیاهو: از بمب‌های کوچک‌تر استفاده کنید!

نیویورک‌تایمز مدعی شد که وزیر خارجه آمریکا در سفر به اراضی اشغالی، به نخست وزیر رژیم صهیونیستی توصیه کرده است تا برای کاهش قربانیان غیرنظامی از «بمب‌های کوچک‌تر» استفاده شود

 توصیه عجیب بلینکن به نتانیاهو: از بمب‌های کوچک‌تر استفاده کنید!

به گزارش منیبان، روزنامه نیویورک‌تایمز آمریکا در گزارشی مدعی شد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور در سفر به اراضی اشغالی و دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به منظور کاهش قربانیان غیرنظامی در نوار غزه خواسته است تا اسرائیلی‌ها از بمب‌های کوچک‌تر استفاده کنند!

بلینکن در دیدار آخر هفته با سران کشور‌های عربی و همچنین محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، مدعی شد که در گفتگو با نتانیاهو، درباره «اقدامات ملموس» جهت کاهش قربانیان غیرنظامی در غزه، شفاف‌سازی کرده است، هرچند به طور مشخص از این اقدامات صحبتی نکرد!

یکی از مقامات آمریکایی که نخواست نامش فاش شود به نیویورک‌تایمز گفته است که این اقدامات نه‌تن‌ها شامل استفاده از بمب‌های کوچک‌تر می‌شود، بلکه جمع‌آوری اطلاعات بیشتر و دقیق درباره مقر و شبکه‌های کنترل و فرماندهی حماس را نیز دربرمی‌گیرد. همچنین به ادعای این منبع، بلینکن از به‌کار بردن نیروی زمینی به منظور جداسازی مراکز غیرنظامی از مقر‌های حماس و همچنین کاهش هدف‌گیری‌های کور دفاع کرده است!

منبع: مهر


ت ت
کدخبر: 185669 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها