پلوسی؛

دعوت از نتانیاهو «اشتباه» است

نانسی پلوسی در گفت‌وگویی با شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، وقتی از او پرسیده شد که اگر همچنان رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده بود از بنیامین نتانیاهو برای سخنرانی در مجلس نمایندگان دعوت می‌کرد یا خیر، پاسخ داد: «بدون شک نه».

 دعوت از نتانیاهو «اشتباه» است

به گزارش منیبان؛ 

نانسی پلوسی» رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت که دعوت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل برای سخنرانی در کنگره آمریکا در ماه آینده میلادی «اشتباه» است.

به گزارش ایرنا، نانسی پلوسی در گفت‌وگویی با شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، وقتی از او پرسیده شد که اگر همچنان رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده بود از بنیامین نتانیاهو برای سخنرانی در مجلس نمایندگان دعوت می‌کرد یا خیر، پاسخ داد: «بدون شک نه».

وی با اشاره به آخرین سخنرانی نتانیاهو در کنگره ایالات متحده در سال ۲۰۱۵ افزود: «به نظر من این [اقدام] اشتباه است. صادقانه بگویم، آخرین بار هم موافق دعوت از او نبودم، اما رئیس مجلس نمایندگان [آمریکا] به تنهایی و بدون مشورت او را دعوت کرد.»

پلوسی اظهار داشت: «احساس می‌کنم که دعوت از او [نخست وزیر رژیم صهیونیستی] بسیار ناراحت‌کننده است. اما چه کسی می داند که تا آن زمان آیا او همچنان نخست وزیر باقی می‌ماند؟»

 

ت ت
کدخبر: 219487 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها