اعتراضات شدت یافت/ جنگ را متوقف کنید

با گذشت ۳۲۴ روز از جنگ غزه، نیروهای اشغالگر صهیونیستی همچنان به جنایات جنگی خود ادامه می‌دهند و امروز – یکشنبه – کشورها و شهرهای مختلفی از اروپا گرفته تا کانادا در واکنش به این جنگ، تجمعاتی را جهت حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

اعتراضات شدت یافت/ جنگ را متوقف کنید

به گزارش منیبان؛  صدها نفر در مقابل سفارت تل‌آویو در استکهلم، پایتخت سوئد تجمعاتی را برگزار کردند تا حمایت و همبستگی خود را نسبت به فلسطینیان نشان دهند.

خبرگزاری آناتولی گزارش کرد: «مردم معترض سوئدی ابتدا در مرکز شهر استکهلم جمع شدند و سپس به سمت سفارت اسرائیل حرکت کردند.»

معترضان ضمن آنکه خواستار آتش‌بس فوری جنگ غزه شدند، با در دست داشتن بنرهایی شعارهای حامی فلسطینی از جمله «فلسطین و غزه را آزاد کنید»، «نسل‌کشی را متوقف کنید» و «اسرائیل را بایکوت کنید» سر دادند.

«یونو هورم» یکی از فعالان حاضر در این اعتراضات، کمک‌های دولت سوئد به رژیم صهیونیستی را «‌غم‌انگیز» توصیف کرد و به خبرگزاری آناتولی گفت: «نسل‌کشی در غزه بدترین اتفاقی است که از زمان جنگ‌جهانی دوم و نسل‌کشی نازی‌ها رخ داده است.»

او ضمن انتقاد از رسانه‌های سوئدی برای پوشش خبری جنگ غزه، عنوان کرد: «به‌رغم آنچه رسانه‌های سوئدی پوشش می‌دهند و هم‌چنین بی‌تفاوتی دولت سوئد نسبت به وضعیت نوار غزه، ما مردم سوئد از فلسطین حمایت می‌کنیم.»


ت ت
کدخبر: 232334 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها