در جلسه استیضاح ترامپ؛

دادستان محاکمه ترامپ به سخنان رهبر انقلاب در خصوص دموکراسی آمریکا استناد کرد

دادستان استیضاح ترامپ، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اتفاقات اخیر آمریکا را به عنوان سند در پرونده ترامپ مطرح کرد.

دادستان محاکمه ترامپ به سخنان رهبر انقلاب در خصوص دموکراسی آمریکا استناد کرد

به گزارش منیبان. دادستان پرونده استیضاح ترامپ در جلسه استیضاح ترامپ، به ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از تحریک شورش توسط رئیس جمهوری ترامپ برای تمسخر آمریکا استفاده می‌کنند. وی درباره وضعیت ایالات متحده گفت: "این دموکراسی و حقوق بشر آنهاست." این رسوایی انتخابات آنهاست. اینها ارزشهایشان است. این ارزشها توسط تمام دنیا مورد تمسخر قرار می گیرد. حتی دوستانشان نیز به آنها می خندند".

کاسترو مدعی شد: این اظهارات مطابق با یک بولتن مشترک ارزیابی تهدیدات وزارت امنیت داخلی، اف بی آی و هشت نهاد اجرای قانون، جدی و فراگیر است «از زمان حادثه در کنگره آمریکا در ۶ ژانویه ، بازیگران نفوذ روسیه ، ایران و چین از فرصت استفاده کرده و به منظور پیشبرد منافع سیاسی خود، داستان ها را تقویت می‌کنند».

وی اظهار کرد: در بحبوحه انتقال ریاست جمهوری، ما نمی‌توانیم به آنها اجازه دهیم از آنچه در ۶ ژانویه رخ داده استفاده کنند تا ما را توصیف کنند که چه کسانی هستیم و برای چه چیزی هستیم. ما باید خودمان را با نحوه پاسخگویی به حمله ۶ ژانویه توصیف کنیم و ممکن است برخی وسوسه شوند که بگویند و خاطر نشان کنند که دشمنان ما همیشه منتقد ایالات متحده هستند.

ت ت
کدخبر: 2452 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها