همکاری اسرائیل و مراکش برای برگزاری یک مجمع سرمایه‌گذاری

منابع خبری از برنامه‌ریزی مراکش و رژیم صهیونیستی برای برگزاری یک مجمع سرمایه‌گذاری طی ماه مه سال آتی در مراکش خبر دادند.

همکاری اسرائیل و مراکش برای برگزاری یک مجمع سرمایه‌گذاری

به گزارش منیبان از شبکه روسیا الیوم به نقل از منابع خبری مراکش اعلام کرد که تاجران مراکشی و صهیونیستی برای برگزاری یک مجمع سرمایه گذاری در کشور مراکش آماده می‌شوند.

طبق این گزارش؛ این مجمع قرار است که از ۱۷ تا ۱۹ ماه مه ۲۰۲۲ در شهر مراکش برگزار شود و حدود ۳۰۰ تاجر مراکشی و صهیونیستی در آن حضور خواهند داشت.

رسانه‌های محلی مراکش همچنین گزارش دادند که این مجمع با هدف توسعه روابط تجاری و سرمایه‌گذاری میان مراکش و رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

اتاق بازرگانی و صنایع مراکش و اسرائیل (CCIMI) که چند ماه پیش تأسیس شد و حدود ۱۵۰ فعال اقتصادی از دو طرف را شامل می‌شود، اعلام کرد که در تلاش است تا راه را برای بهره مندی اپراتورهای مراکشی و اسرائیلی هموار کند.

طبق بیانیه صادر شده توسط این اتاق، طی ماه‌های اول سال ۲۰۲۲، چندین فعالیت برای پشتیبانی از شبکه‌های تجاری در اسرائیل و مراکش به منظور تسریع تبادلات و همچنین سازماندهی چندین رویداد فرهنگی انجام خواهد شد.

پیش بینی می‌شود که نشست‌های مذکور به بخش‌های انرژی‌های تجدیدپذیر، کشاورزی و آب، صنعت داروسازی و صنایع تولیدی اختصاص داده خواهد شد.


ت ت
کدخبر: 53887 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها