فلسطین خواستار مداخله آمریکا شد

وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار ورود آمریکا به مسئله خشونت و تروریسم شهرک نشینان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی‌ شد.

فلسطین خواستار مداخله آمریکا شد

به گزارش مُنیبان از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای از آمریکا خواست که به شکل فوری برای توقف تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌های غیرنظامی و بی‌سلاح ورود کند.

این وزارتخانه بر لزوم سکوت نکردن در برابر این پدیده و مقابله با آن و همچنین جلوگیری از ادامه گسترش و توسعه آن تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: حملات مستمر شهرک نشینان و عناصر سازمان‌های تروریستی مسلح آنها بار دیگر حقایق مختلفی را ثابت می‌کند که ما همیشه نسبت به آنها و پیامدها و خطراتشان هشدار داده‌ایم و جامعه جهانی دیگر نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد، در برابر آنها سکوت کند و پشت برخی محکومیت‌های رسمی بین‌المللی پنهان شود. مهم‌ترین حقایق مذکور این است که پایگاه‌های تروریستی شهرک نشینان یک سیاست رسمی اسرائیل و بخشی جدایی ناپذیر از طرح استعماری توسعه طلبانه در اراضی اشغالی فلسطین است و نقش سازمان‌های شهرک نشین این است که زمین‌های بیشتری را به سرقت ببرند و آن را به نفع خود مصادره کرده و به شهرک سازی اختصاص دهند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین تاکید کرد: ماهیت حملات اخیر شهرک نشینان به شهرها و روستاهای فلسطینی ثابت می‌کند که ارتش رژیم اشغالگر ناظر بر سازماندهی، هدایت و حفاظت از این حملات و وحشتناک ترین اشکال ظلم و آزار شهروندان فلسطینی و تخریب املاک و تأسیسات آنها است.

وزارت خارجه فلسطین ضمن محکوم کردن اقدامات مذکور، در بیانیه خود آورده است: سکوت دولت اسرائیل در برابر آنچه شهروندان فلسطینی در معرض آن هستند نه تنها به معنای پذیرش این حملات بوده، بلکه به معنای تشویق انجام چنین اقداماتی است و طبق قوانین بین‌المللی، این اقدام دولت رژیم اسرائیل آن را شریک کامل در جنایت می‌کند.


ت ت
کدخبر: 55314 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها