واکنش تند حزب‌الله به حوادث مسجد‌الاقصی/ نصرالله پاسخ اسرائیل را می‌دهد؟

حزب‌الله لبنان یورش نیروهای اسرائیلی به مسجدالاقصی را محکوم کرد و از سازمان‌ همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست به شهروندان فلسطینی به ویژه ساکنان شهر قدس اشغالی کمک کنند.

واکنش تند حزب‌الله به حوادث مسجد‌الاقصی/ نصرالله پاسخ اسرائیل را می‌دهد؟

به گزارش مُنیبان از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به محوطه‌های مسجدالاقص، تجاوز و حملات وحشیانه به نمازگزاران،  انجام اقدامات خصمانه علیه شهروندان فلسطینی و تخریب دارایی‌های آنها را محکوم کرد.

حزب الله لبنان ضمن تاکید بر همبستگی خود با ملت فلسطینی در شهر قدس اشغالی و مدافعان حریم مسجدالاقصی، شجاعت و مقابله قهرمانانه آنها در برابر تروریسم اسرائیلی را ارج نهاد.

حزب الله، آنچه که نیروهای رژیم اشغالگر انجام می‌دهند را نقض خطرناک حریم مسجدالاقصی و جریحه‌دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان و تمامی آزادگان جهان توصیف کرد.

حزب الله در بیانیه خود از سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب، کشورها و ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا به وظایف دینی و اخلاقی خود در قبال این اقدامات تروریستی عمل و به اهالی شهر قدس از هر راه ممکن کمک کنند.

مسجد الاقصی و شهر قدیمی قدس شاهد درگیری‌های خشونت آمیزی بود که از ساعات اولیه بامداد روز جمعه پس از یورش نیروهای اسرائیلی به مسجد الاقصی و سرکوب نمازگزاران در داخل مسجد القبلی آغاز شد و طی آن نیروهای اشغالگر اسرائیل ۱۵۳ تن را زخمی و  حدود ۴۰۰ جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

ت ت
کدخبر: 77874 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها