پوتین وزیر خود را کُشت؟+عکس

روزنامه دیلی میل گزارش داد، ابهامات پیرامون وضعیت سرگئی شویگو، وزیر دفاع "مفقود" ولادیمیر پوتین پس از آنکه دختر کوچک او دست به انتشار یک پیام احساسی برای پدرش به صورت علنی زد، تشدید شده است؛ پیامی که در آن این دختر گفته "به پدرم افتخار می‌کنم".

پوتین وزیر خود را کُشت؟+عکس

به گزارش مُنیبان از روزنامه دیلی میل، بر اساس اعلام برخی منابع، سرگئی شویگوی ۶۶ ساله اخیرا در ارتباط با جنگ اوکراین از سوی رهبری کرملین به حاشیه رانده شده است.

برخی دیگر نیز گفتند که او متحمل "یک حمله قلبی شدید" شده و یک مخالف سرشناس پوتین ادعا کرده که این حمله احتمالا دلیل طبیعی نداشته است. برخی گزارشهای دیگر نیز حاکی از آن بوده‌اند احتمالا پوتین به شویگو دستور داده به کارش از محل یک پناهگاه هسته‌ای در منطقه اورال ادامه دهد.

بر اساس گزارش دیلی میل، که‌سِنیا، دختر ۳۱ ساله شویگو در پیامی در رسانه‌های اجتماعی درباره پدرش نوشت: پدر من، افتخار من، ستاره راهنمای من به این که دختر تو هستم افتخار می‌کنم.

ظاهرا دلیل انتشار ناگهانی این پیام توسط او در رسانه‌های اجتماعی که پس از یک دوره غیبت انجام شد، به مناسبت ۳۱ ساله شدن سابقه خدمت دولتی پدرش بود.

او نوشت: ۳۱ سال حضور در دولت. دقیقاً یک سال پیش، ما یک فیلم کامل در مورد این سفر طولانی ضبط کردیم و داستان‌های جالب زیادی وجود داشت که گنجایش بیشتری برای آنها نبود.

با این حال انتشار این پیام از سوی دختر وزیر دفاع روسیه که یک کارشناس مالی و کارمند خیریه است، در ضمن تشدید ابهامات فزاینده درباره نقش شویگو در جنگ اوکراین منتشر شده است، در حالی که سربازان او در این جنگ به "نسل‌کشی" و استفاده از تجاوز جنسی به عنوان سلاح جنگی متهم شده‌اند.

پوتین انتظار داشت، از ارتشش در اوکراین با گل استقبال شود و ظرف چند روز کنترل این کشور را در دست بگیرد، و یک گزارش اخیرا ادعا کرد که شویگو به حاشیه رانده شده و اکنون تنها نقش یک سیاهی لشگر را ایفا می‌کند.

لئونید نوزلین، ۶۲ ساله، یک میلیاردر روسی ساکن تبعید ادعا کرد، شویگو بعد از ابتلا به یک "حمله قلبی شدید از بازی کنار گذاشته شده است."

او با استناد به منابع خود در مسکو مدعی شد: "او به ناگهان دچار یک حمله قلبی شدید شده است. او در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و به دستگاه‌های پزشکی متصل است."

وی افزود: "شایعات حاکی از آن است که حمله قلبی او نمی‌تواند به دلایل طبیعی رخ داده باشد."

با این حال، شویگو - یکی از شرکایی که معمولا پوتین را در تعطیلاتش در سیبری همراهی می‌کند- هفته گذشته در چندین نشست دولتی برگزار شده به صورت آنلاین که ارتباط مستقیمی به جنگ نداشته و به ریاست رئیس جمهور روسیه یا میخائیل میشوستین، نخست وزیر این کشور برگزار شده، دیده شده است.

وزیر داع روسیه

ت ت
کدخبر: 78494 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها