الکاظمی خیانت کرد؟/ واکنش ججالی به روابط عراق و اسرائیل

رئیس ائتلاف "الفتح" عراق تاکید کرد، تداوم اشغال مسجدالاقصی توسط دشمن صهیونیستی، جنایتی است که باید هرچه زودتر پایان یابد و این مسأله باعث ایجاد زخم عمیقی در امت اسلامی شده است.

الکاظمی خیانت کرد؟/ واکنش ججالی به روابط عراق و اسرائیل

به گزارش مُنیبان از سایت خبری العهد، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق خاطرنشان کرد، رژیم صهیونیستی، یک رژیم موقت و نابود شدنی است. این وعده خدا و پیامبرش است و شناخت واقعیت و عقاید فاسد و خطرناک دشمن، نقطه آغاز تحقق پیروزی است.

وی در ادامه افزود: تداوم اشغال مسجدالاقصی توسط دشمن صهیونیستی، جنایتی است که باید هرچه زودتر پایان یابد و این مسأله باعث ایجاد زخم عمیقی در امت اسلامی شده است.

العامری همچنین تصریح کرد، تلاش‌های مقاومت برای آزادی و رهایی از هیمنه نفوذ آمریکایی ادامه دارد و شیوه‌های اشغالگری پیچیده‌ شده و دارای ابعاد سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی شده است. ارتباط عمیقی بین آزادی عراق و آزادی قدس و کل فلسطین وجود دارد.

وی تاکید کرد، بشارت آزادی فلسطین از عراق آغاز خواهد شد و این وعده الهی است که به آن اعتقاد داریم و رژیم صهیونیستی نیز از آن آگاه است.

العامری ادامه داد: مواضع ملت عزیز و مرجعیت عالی ما در حمایت از قدس و ملت فلسطینی و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است و ما به نقش تاریخی مقدس و برجسته خود افتخار می‌کنیم و به همین خاطر گروه‌های عراقی برای انجام وظایف مقدس خود در نبرد آزادی فلسطین، در میدان حاضر هستند.

رئیس ائتلاف الفتح عراق همچنین اظهار داشت، کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی از یکدیگر پیشی می‌گیرند، اما روز قدس به عنوان نماد امید و مقاومت برای خیزش امت باقی مانده است. دعوت امام خمینی (ره) برای روز قدس، یک پیام رسانه‌ای نیست، بلکه یک پروژه راهبردی برای آزادسازی فلسطین است.

ت ت
کدخبر: 79864 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ​پژو پارس در روزی که اغلب خودرو‌های داخلی بدون تغییر قیمت روانه بازار شده‌اند، ۲۰ میلیون گران شده است