فتح به اسرائیل حمله کرد!

گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی فتح مسئولیت حمله مسلحانه به نگهبانان امنیتی در ورودی شهرک "آرئیل" در جنوب نابلس را برعهده گرفت.

فتح به اسرائیل حمله کرد!

به گزارش مُنیبان از خبرگزاری رویترز، گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی فتح مسئولیت حمله مسلحانه به نگهبانان امنیتی در ورودی شهرک "آرئیل" در شهر سلفیت واقع در جنوب نابلس را که به کشته شدن یکی از این نگهبانان منجر شد، برعهده گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه اعلام کرد که یک نظامی این رژیم در شهرک "آرئیل" در کرانه باختری درپی تیراندازی دو فرد ناشناس کشته شده است.

منابع در این باره گزارش دادند که این عملیات در شهرک آرئیل توسط دو جوان مبارز فلسطینی انجام شد، یک نیروی امنیتی در این شهرک به هلاکت رسید و مجریان عملیات نیز به سلامت از محل گریختند.

در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از یک جوان با چفیه فلسطینی منتشر شد که عکس یاسر عرفات، رئیس فقید تشکیلات خودگردان فلسطین پشت سرش بود که شعار گردان‌های الاقصی روی آن بود و بیانیه مکتوبی را می‌خواند که در آن مسئولیت عملیات مسلحانه را برعهده گرفت.

همچنین نیروهای اسرائیلی از بازداشت چند فلسطینی خبر دادند که در فعالیت‌های نظامی نقش دارند.

سخنگوی نیروهای اسرائیلی اعلام کرد که چند فلسطینی در اردوگاه بلاطه و برقین بازداشت شدند که در منازلشان سلاح و مهمات پیدا شد.


ت ت
کدخبر: 80438 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها