خبر بد نخست وزیر عراق برای داعش/ بغداد پاکسازی شد؟

نخست وزیر عراق تاکید کرد، دستاوردهای میدانی و نظامی آشکاری در عملیات تعقیب و پیگرد باقیمانده‌های گروه تروریستی داعش وجود دارد.

خبر بد نخست وزیر عراق برای داعش/ بغداد پاکسازی شد؟

به گزارش مُنیبان از سایت ۲۴، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق در جریان حضور در کنفرانس امنیتی فرماندهان امنیتی این کشور خاطرنشان کرد: لازم است تلاش‌های اطلاعاتی همراه با این عملیات را ارج نهیم و ما باید برای مقابله با جنایت‌های سازمان یافته و عناصر خرابکارانه تلاش و همکاری کنیم.

وی از سرویس امنیتی خواست تا برای تامین حفاظت لازم از دکل‌های برق و محافظت از آنها در برابر هدف قرار دادن آن توسط نیروهای تروریستی، برنامه‌هایی را وضع کند.

الکاظمی همچنین از اداره‌های پلیس خواست تا با اداره‌های شهرداری بغداد و اداره‌های استانداری برای ممانعت از حمله به دارایی‌های عمومی و خصوصی همکاری کنند.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد، مسئولیت مشترک سرویس‌های امنیتی و نظامیان، حفاظت از کشور و جامعه عراق در برابر مواد مخدر و تسلیحات کنترل نشده و خارج از قانون است و این امر چالش‌های بزرگی هستند که نیاز به تلاش‌های گسترده دارد.

مصطفی الکاظمی خطاب به تمامی سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای گارد مرزی تاکید کرد که مانع عبور مواد مخدر از مرزهای بین‌المللی شوند و قاچاقچیان و ترویج دهندگان مواد مخدر را برای حذف این آفت تخریب کننده بافت اجتماعی تحت تعقیب قرار داده و آنها را بازخواست کنند.

نخست وزیر عراق همچنین از پلیس انرژی خواست تا به وظایف خود در برابر حفاظت از لوله‌های انتقال نفت و ممانعت از هرگونه حمله علیه آن عمل کند.


ت ت
کدخبر: 86876 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها