پایان یک دیدار امنیتی؛ تهدید جدیدی علیه ایران در راه است؟

فرماندهان ارشد ارتش‌ آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی در دیداری راهبردی، فرصت‌های توسعه همکاری نظامی را بررسی کردند.

پایان یک دیدار امنیتی؛ تهدید جدیدی علیه ایران در راه است؟

به گزارش منیبان، فرماندهان ارشد ارتش‌ رژیم موقت صهیونیستی و آمریکا به مدت سه روز، دیداری راهبردی برگزار و طی آن آنچه را آمادگی نظامی مشترک برای سناریوهای تشدید تنش منطقه‌ای خوانده شد، بررسی کردند.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که روز پنج‌شنبه نشست راهبردی و عملیاتی بین ارتش این رژیم و فرماندهی مرکزی آمریکا به پایان رسید.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، در این دیدار چالش‌های امنیتی پیش‌روی دو ارتش و فرصت‌های توسعه همکاری نظامی مورد بررسی قرار گرفت و هیأت آمریکایی از مرز با لبنان و عملیات مربوط به احداث دیوار امنیتی جدید بازدید کرد و فرماندهان ارشد دو ارتش موضوعات راهبردی و اطلاعاتی را بررسی کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری آناتولی، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که این نشست سه روز به طول انجامید و هیأت آمریکایی شامل ژنرال «جیمز مالوی» معاون فرمانده مرکزی آمریکا، ژنرال «گرگوری گیلوی» فرمانده نیروی هوایی فرماندهی مرکزی آمریکا و ژنرال «برد کوپر» فرمانده ناوگان پنجم آمریکا بود.

همچنین طرف اسرائیلی در این دیدار شامل «هرزی هالوی» معاون رئیس ستاد ارتش، «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی و «داود ساعر سلامه» فرمانده نیروی دریایی بود.

بر اساس این گزارش، «اویو کوخافی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز با هیأت آمریکایی دیدار و درباره اوضاع و چالش‌های منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

ت ت
کدخبر: 92055 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ​پژو پارس در روزی که اغلب خودرو‌های داخلی بدون تغییر قیمت روانه بازار شده‌اند، ۲۰ میلیون گران شده است