استفاده جالب از پایگاه‌‎های نظامی آمریکا+عکس

یک پایگاه سابق متعلق به نیروهای آمریکایی در مرکز سئول به یک پارک سرسبز تبدیل می‌شود و مقام‌های کره جنوبی می‌گویند این اقدام چهره شهر را به کلی تغییر می‌دهد.

استفاده جالب از پایگاه‌‎های نظامی آمریکا+عکس

به گزارش مُنیبان از پایگاه خبری UPI، از آغاز ماه گذشته میلادی ساکنان سئول توانستند وارد این پایگاه سابق خلبان‌های آمریکایی شوند و مقام‌های شهری نیز می‌گویند پارک "یونگسان" چهره شهر را تغییر خواهد داد.

"او جانگ-هوآن"، مدیر بخش برنامه ریزی استراتژیک در سئول گفت: پارک "یونگسان" مانند سنترال پارک نیویورک سیتی به مکانی بزرگ برای بازی و سرگرمی در سئول برای شهروندان تبدیل می‌شود. این فضای سبز شهری برای جمعیت ۱۰ میلیونی آن بسیار موثر خواهد بود.

پایگاه سابق آمریکایی‌ها در کره جنوبی به پارک تبدیل می‌شود
پارک کره جنوبی

تصاویری تاریخی و یکسری نمایشگاه‌ها بر روی چم‌ های سبز این پایگاه سابق نظامی آمریکایی‌ها به چشم می‌خورد و تورهای گردشگری برای شهروندان و ساکنان سئول برپا شده تا آنها بتوانند از این مکان دیدن کنند.

این مکان در سال ۱۹۰۴ توسط ژاپنی‌ها و در جریان اشغالگری استعماری آنها در شبه جزیره کره ساخته شد و از آن زمان به صورت محدود در اختیار مردم قرار می‌گرفته است. این مکان در نهایت به پایگاه نیروهای آمریکایی در کره و فرماندهی سازمان ملل از جنگ کره در دهه ۵۰ میلادی تا ۲۰۱۸ بدل شد.


ت ت
کدخبر: 94220 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها