یمن: چشم عربستان را درآوردیم

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت، یمنی‌ها چشم‌ کشورهای عضو ائتلاف سعودی را در آوردند؛ دماغشان را به خاک مالیدند و عرش‌هایشان را به لرزه درآورند.

یمن: چشم عربستان را درآوردیم

به گزارش منیبان، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن به همراه «مبارک مشن الزایدی» عضو شورای سیاسی به دیدار نظامیان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه «صراوح» در «مأرب» رفتند.

بر اساس گزارش «المسیره»، العاطفی ضمن قدردانی از اهالی استان مأرب در یاری نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به منظور تقویت امنیت و ثبات، گفت، در حال حاضر و گذشته  توطئه بزرگی علیه یمن از سوی کشورهای ائتلاف متجاوز و حامیان آن در جریان بوده و همه اینها تنها برای خدمت به رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد، این تجاوز به منظور تحقیر یمنی‌ها، اشغال خاک یمن و نیز غارت ثروت‌های یمن انجام گرفته است.

العاطفی سپس گفت: به خواست خدا، رهبری حکیمانه و مردان مرد، یمنی‌ها چشم‌ کشورهای عضو ائتلاف سعودی را در آوردند؛ دماغشان را به خاک مالیدند و عرش‌هایشان را به لرزه درآورند.

وی هشدار داد، اگر کشورهای ائتلاف سعودی به ظلم، استکبار، محاصره و حمله به ملت یمن ادامه دهند یمنی‌ها «عرش‌های صهیونیستی» آنها را از ریشه درخواهند آورد.

العاطفی در پایان گفت، رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت خود قرار دارد و به سمت کشورهای ائتلاف متجاوز فرار کرده تا حمایتش کنند؛ کشورهای متجاوز نیز فرار می‌کنند و روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی می‌کنند تا حمایتشان کند؛ همه در حال فرارند و فرارکننده، پیروز نمی‌شود.

 وزیر دفاع دولت نجات ملی، یمن اخیرا بر توانمندی‌های نظامی صنعاء تاکید و گفت که سامانه‌های پاتریوت و سایر امکانات کشورهای ائتلاف متجاوز در مقابل آن‌ها بی‌اثر شده‌اند.

العاطفی گفت: «کشورهای متجاوز باید درک کنند که اکنون ما با اعتماد و شایستگی، دارای سلاح‌های نظامی حرفه‌ای با اثرگذاری و و تکنولوژی بالا هستیم؛ ما به آن‌ها قول می‌دهیم موشک‌های رهگیری که از سامانه‌های پاتریوت و مابقی در دست دارند، از دامنه کنترل و تاثیرگذاری خارج شده‌اند».

ت ت
کدخبر: 95680 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها