وقوع اتفاق بی‌سابقه در روابط طالبان و پاکستان

مذاکرات در کابل و با حضور "نورالدین عزیزی"، وزیر صنعت و تجارت طالبان افغانستان و هیاتی از پاکستان برگزار شد. هیات پاکستانی به ریاست "احمد صالح فروغی"، معاون وزیر تجارت این کشور و نمایندگانی از بخش‌های مختلف دو کشور در این نشست حضور یافتند.

وقوع اتفاق بی‌سابقه در روابط طالبان و پاکستان

به گزارش مُنیبان، به نوشته افغانستان تایمز، افغانستان، نشست دو جانبه‌ای میان کابل و اسلام‌آباد با هدف تقویت و تسهیل روند تجارت، ترانزیت، حمل و نقل و روابط اقتصادی صورت گرفت.

این مذاکرات در کابل و با حضور "نورالدین عزیزی"، وزیر صنعت و تجارت طالبان افغانستان و هیاتی از پاکستان برگزار شد. هیات پاکستانی به ریاست "احمد صالح فروغی"، معاون وزیر تجارت این کشور و نمایندگانی از بخش‌های مختلف دو کشور در این نشست حضور یافتند.

سخنگوی وزارت صنعت و تجارت طالبان افغانستان همچنین گفت که در این نشست مسائلی چون تجارت زغال سنگ، تبادل کالا به کالا، خدمات ۲۴ ساعته در بنادر و ترانزیت مورد بحث قرار گرفت.

مقام‌های دولت طالبان افغانستان و هیات‌های پاکستانی در کابل همچنین توافق کردند که کامیون‌های افغانستانی در پیشاور و کویته تخلیه نشوند، بلکه آزادانه به تمام نقاط پاکستان تردد خواهند داشت.


ت ت
کدخبر: 98001 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها