حمایت باور نکردنی حماس از فرانسه

جنبش مقاومت اسلامی حماس از اقدام ۴۰ نفر از نمایندگان پارلمان فرانسه مبنی بر امضای پیش نویس قانونی که نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند، استقبال کرد.

حمایت باور نکردنی حماس از فرانسه

به گزارش مُنیبان از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس از اقدام ۴۰ نفر از نمایندگان پارلمان فرانسه مبنی بر امضای پیش نویس قانونی که نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند، استقبال کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای عنوان کرد که پیش نویس قانون مذکور را که در آن نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین محکوم شده و بر ضرورت برداشتن موانع پیش روی دعوت به تحریم کالاهای اسرائیلی تاکید شده، اقدامی در راستای برملا کردن نژادپرستی و جنایات این رژیم علیه سرزمین و ملت فلسطین می‌داند.

حماس بار دیگر از کشورهای اروپایی، پارلمان‌ها و نهادهای بین‌الملل دعوت کرد به مسئولیت‌های خود در زمینه جرم‌انگاری اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و سیاست‌های نژادپرستانه آن و حمایت از ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن و تلاش برای بازخواست و مجازات سران رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست به خاطر جنایات علیه ملت و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین عمل کنند.

ت ت
کدخبر: 99205 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها