مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس: در گذشته جایگاه خبرنگار برای عموم مردم مشخص نبود

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در گذشته جایگاه خبرنگار برای عموم مردم مشخص نبود اما هر چه از زمان می‌گذرد ارزش این حرفه بیش از گذشته می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس: در گذشته جایگاه خبرنگار برای عموم مردم مشخص نبود

به گزارش خبرنگار سیاسی مُنیبان، علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در مراسم روز خبرنگار گفت: در گذشته جایگاه خبرنگار برای عموم مردم مشخص نبود اما هر چه از زمان می‌گذرد ارزش این حرفه بیش از گذشته می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی افزود: امروز خبرنگاری در جایگاه خوبی قرار گرفته است و مردم به آنها توجه دارند که این سرمایه مهمی برای آنها است. نقش آفرینی خبرنگاران به بالندگی جامعه و کاهش فاصله میان سیستم و مردم کمک می‌کند. علاوه بر این ایجاد و گسترش و عدالت و اهمیت به خواست مردم کمک می‌کند.

جعفری با اشاره به اهمیت موزه داری تصریح کرد: موزه داری امروز به عنوان یک عنصر موثر و مهم در غرب آسیا بسیار حائز اهمیت است و توانسته توفیقات خوبی بدست آورد. سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای موزه ملی انقلاب اسلامی بود بود کما اینکه تبدیل به موزه ملی شد و با تصویب مقام معظم رهبری مجموعه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس به این مجموعه واگذار شد. علاوه بر این در سال گذشته دپارتمان آموزشی در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس راه‌اندازی شد.

 

ت ت
کدخبر: 102739 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها