پاسخ حزب موتلفه به جواد امام

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: از جریان اصلاح طلب می خواهیم آرامش داشته باشند، صبر سیاسی خود را بالا ببرند، به مسیر برگردند تا نزد مردم هم زنده بمانند و به تعالی انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی، کمک کنند.

پاسخ حزب موتلفه به جواد امام

مهدی عرب صادق، معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی، در واکنش به صحبت های جواد امام با ارسال جوابیه ای به سایت منیبان گفت: بهتر است مردم در مورد حیات یا ممات جریان ها قضاوت کنند و حتما جریان هایی که صرفا در مسیر قدرت طلبی گام بردارند و نقشه راه خود را در آن مسیر بنا کنند، حذف می شوند. در واقع خودشان عامل حذف خود شده اند و علت عصبانیت آنها از اینکه کسی از حذفشان سخن بگوید، همین است که دیگر بین مردم وجود ندارند. این شاخص انتخابات است که در ادوار مختلف، چهره های شاخص و حتی معمم آن ها با آرای باطله رقابت می کنند، یا در میاندوره تنها چهره آنها بین چهره های مختلف اصولگرایی حذف می‌شود، بنابراین تأکید می شود این حذف توسط مردم صورت گرفته نه حزب یا جریان رقیب.

مهدی عرب صادق گفت: بودن رقابت سیاسی، لازمه حرکت رو به جلوی کشور است و ما جدا ناراحتیم از اینکه یک جریان تا این حد به سمت انزوای خود حرکت کند. البته همه اصلاح طلبان یک شکل نیستند ولی آنها که هدفشان تنها قدرت بوده ولو بَر گرده ملت سوار شوند، حتما حذف می شوند.

مهدی عرب صادق افزود: اخیرا متن خیرخواهانه دبیرکل حزب موتلفه اسلامی برای جریان اصلاح طلب منتشر شد، خوب است این بخش تندروی متعصب اصلاح طلب مثل آقای امام که اینگونه با عصبانیت ناشی از استیصال اهانت می کنند، آن را مطالعه کنند و نه این باشد که برای در صحنه ماندن دست به هر کاری بزنند. ما اجازه نخواهیم داد اینکه جریانی توسط مردم در انتخابات شکست خورده بخواهد از مردم انتقام بگیرد. لازم است یادآوری کنم موتلفه اسلامی همواره خدامحوری را پیشه داشته نه خود محوری برای رسیدن خود به قدرت و همان طور که قبل از انقلاب اسلامی اثرگذار بوده است، پس از انقلاب هم همواره تلاش کرده که انقلاب در مسیر اصلی خود قرار گیرد و این اصلا به منزله خودگرایی نیست. از جریان اصلاح طلب می خواهیم آرامش داشته باشند، صبر سیاسی خود را بالا ببرند، به مسیر برگردند تا نزد مردم هم زنده بمانند و به تعالی انقلاب در گام دوم انقلاب اسلامی، کمک کنند.

ت ت
کدخبر: 106155 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها