خبرنگار:

عضو فراکسیون زنان مجلس:

درباره سپیده رشنو با دوستان اطلاعات صحبت کردیم/ درخواست داریم با رافت بیشتری با زنان برخورد شود/ در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه ها مسئله ترس نیست

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی می‌گوید:درباره سپیده رشنو هم با دوستان اطلاعات صحبت کردیم. در حقیقت چند مورد را پیگیری کردم و گفتند ما سعی می‌کنیم با رفعت اسلامی به این پرونده‌ها رسیدگی کنیم. 

درباره سپیده رشنو با دوستان اطلاعات صحبت کردیم/ درخواست داریم با رافت بیشتری با زنان برخورد شود/ در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه ها مسئله ترس نیست

هاجر چنارانی، عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به تداوم حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: حضور زنان در ورزشگاه ها به هیچ عنوان مشکلی ایجاد نکرده و هیچ حاشیه و مشکلی نداشت و در مجموع اقدام بسیار خوبی است. الحمدالله گروهی که متقاضی حضور در ورزشگاه ها بودند بدون هیچ سر و صدایی بلیط گرفتند و به ورزشگاه رفتند. اگر مسئولین دنبال این هستند که زیر ساخت‌ها را در ورزشگاه‌ها درست کنند ما انتظار داریم ضمن اصلاح زیرساخت‌ها عرصه برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها بیشتر شود.

او در واکنش به اینکه چرا برخی از ابتدا مخالفت می‌کردند و از چه چیزی نگران بودند؟ افزود: در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه ها مسئله ترس مطرح نیست در یک بازه زمانی شاید عده‌ای بخواهند درباره هر مسئله‌ای فضای سیاسی و یا جو و تنش ایجاد کنند که الحمدالله در حال حاضر حضور زنان در ورزشگاه ها در یک بستر آرام و به دور از هر تنشی انجام شد.

چنارانی در قسمت دیگری از این گفتگو درباره ورود فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به مواردی نظیر پرونده سپیده رشنو خاطرنشان کرد: بنده تا این لحظه در مورد سپیده رشنو صحبتی نشنیده‌ام اما کلا در مورد جامعه بانوان رفعت اسلامی بیشتری را درخواست داریم. البته بنده به صورت کامل به پرونده سپیده رشنو اشراف ندارم اما خودمان با چند تا از دوستان اطلاعات صحبت کردیم و گفتیم که در مورد پرونده زنان بیشتر به دنبال رفعت اسلامی هستیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه در جلسه با دوستان اطلاعات در مورد پرونده سپیده رشنو بحثی مطرح شد؟ یادآور شد: بله درباره سپیده رشنو هم با دوستان اطلاعات صحبت کردیم. در حقیقت چند مورد را پیگیری کردم و گفتند ما سعی می‌کنیم با رفعت اسلامی به این پرونده‌ها رسیدگی کنیم. 

ت ت
کدخبر: 109059 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها