آمریکا به دنبال هدف جدید خود در روسیه!+جزییات

الا پامفیلووا رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه اعلام کرد که آمریکا تلاش می کند انتخابات کشور ما در ماه سپتامبر(شهریور- مهر) را بی اعتبار کند.

آمریکا به دنبال هدف جدید خود در روسیه!+جزییات

به گزارش منیبان؛ پامفیلووا در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه۲۴ گفت: دولت آمریکا تلاش هایی را بکار می گیرد تا اثبات کند کارزار انتخاباتی در روسیه بدتر از انتخابات در آمریکا است.

انتخابات در سطوح مختلف در روسیه روز ۱۹ ماه سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برگزار می شود و در آن نمایندگان دومای روسیه و شوراهای محلی ۳۹ منطقه روسیه و نیز استانداران ۹ منطقه روسیه انتخاب خواهد شد.

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه در مورد تاثیر انتخابات آمریکا بر انتخابات در روسیه گفت: قطعا انتخاباتی که در ایالات متحده آمریکا برگزار شد تاثیر خواهد گذاشت.  

وی افزود: موارد متعدد نقض اصول انتخابات در آمریکا ثبت شده است که مفقود شدن شمار بسیار زیادی از برگه های انتخاباتی از آن جمله بود.

به گفته رئیس کمیسیون مرکزی انتخاباتی روسیه، دولت آمریکا اثبات این که انتخابات در روسیه بدتر از آمریکا می باشد را ضروری می داند.  

این مقام ارشد انتخاباتی روسیه، مداخله کشورهای دیگر در انتخابات کشورش را گریزناپذیر خواند و افزود: این مساله چالشی برای کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه است.

وی ادامه داد: آنچه که هم اکنون در روابط بین روسیه و غرب در وهله اول روسیه و آمریکا می گذرد حاکی از گریزناپذیر بودن مداخله خارجی در انتخابات روسیه است.

پامفیلووا گفت: ما آماده ایم با کار خود با این مداخلات مقابله کنیم و با تکیه بر واقعیت ها به آن ضربه می زنیم و کذب ادعاهای دروغین را افشا می کنیم.

ت ت
کدخبر: 11054 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها