به بهانه درخواست آقای اژه ای برای گفت وگو با او؛

آقای قاضی القضات فرق مشایی و تاج زاده چیست؟

سوالی که در ارتباط با تفاوت در برخورد با تاج زاده و مشایی مطرح است این است آیا کمیسیون پزشکی فقط تحمل کیفر را برای مشایی و بقایی سخت می داند و تاج زاده علی رغم بیماری قلبی باید در زندان آن هم در انفرادی بماند؟

آقای قاضی القضات فرق مشایی و تاج زاده چیست؟

به گزارش منیبان، در حالیکه سید مصطفی تاج زاده طی رای دادگاه بدوی که به آن اعتراض نکرد به ۸ سال حبس محکوم شده است که طبق گفته وکیلش ۵ سال آن اجرا می شود و علی رغم بیماری قلبی او از زمان بازداشتش تاکنون در انفرادی به سر می برد اما اسفندیار رحیم مشایی که عناوین اتهامیش تقریبا به مانند تاج زاده است اما از زمان صدور رای محکومیتش به بهانه بیماری در بیرون از زندان به زندگی عادیش مشغول است.

سخنگوی قوه قضائیه در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری درباره وضعیت مشایی گفته بود: در مورد مشایی باید گفت که این فرد ادعای بیماری داشت که کمیسیون پزشکی قانونی تحمل توان این فرد جهت کیفر را تأیید کرده است.

سوالی که در ارتباط با تفاوت در برخورد با تاج زاده و مشایی مطرح است این است آیا کمیسیون پزشکی فقط تحمل کیفر را برای مشایی و بقایی سخت می داند و  تاج زاده علی رغم بیماری قلبی باید در زندان آن هم در انفرادی بماند؟ آیا کمیسیون پزشکی می تواند صراحتا اعلام کند آقای مشایی چه بیماری دارد که توان تحمل کیفر را ندارد؟

منبع: گروه رسانه ای امید

ت ت
کدخبر: 115066 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها