پیام متفاوت چند وزیر خارجه زن درباره ایران| دو چهره آمریکایی هم به آنها پیوستند

معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی این وزارت‌خانه به بهانه چهلمین روز درگذشت مهسا امینی به حمایت از ناآرامی‌ها در ایران پرداخت و آن را اعتراضات مسالمت‌آمیز خواند.

پیام متفاوت چند وزیر خارجه زن درباره ایران| دو چهره آمریکایی هم به آنها پیوستند

به گزارش منیبان، راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران بار دیگر با انتشار یک پیام توئیتری حمایت خود را از ناآرامی‌های اخیر در کشورمان اعلام کرد و مدعی شد که نحوه برخورد با افراد حاضر در این ناآرامی‌ها خشونت‌آمیز بوده است.

وی در پیام خود با اشاره به بیانیه مداخله‌جویانه چند وزیر خارجه زن در دنیا در حمایت از اغتشاشات در ایران و به اصطلاح حقوق‌ زنان نوشت: پیامی نیرومند از ۱۲ وزیر امورخارجه زن جهان حاوی همبستگی با زنان ایران. ما به این رهبران می‌پیوندیم تا برخورد خشونت‌آمیز علیه شرکت‌کنندگان در اعتراضات مسالمت‌آمیز را محکوم و درخواست‌های آنها را برای آینده‌ای بهتر برای همه مردم ایران و زنان در همه جا را تکرار کنیم.

همچنین ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی این وزارت‌خانه به بهانه چهلمین روز درگذشت مهسا امینی به حمایت از ناآرامی‌ها در ایران پرداخت و آن را اعتراضات مسالمت‌آمیز خواند.

منبع: ایسنا

ت ت
کدخبر: 117757 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها