عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس:

رستم قاسمی استعفا می‌دهد/ این اقدام وزیر راه، اقدام بهتری است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: برخی شنیده‌ها حاکی از این است که رستم قاسمی می‌خواهد استعفا بدهد و مسئولیت وزارت راه و شهرسازی به فرد دیگری سپرده شود.

رستم قاسمی استعفا می‌دهد/ این اقدام وزیر راه، اقدام بهتری است

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در واکنش به زمزمه‌های استعفای رستم قاسمی از وزارت راه و شهرسازی گفت: با توجه به اینکه رستم قاسمی از نظر جسمی در شرایط مناسبی قرار ندارد و بسیار ضعیف شده است این ضعف بر روی عملکرد او اثر گذاشته است. برخی شنیده‌ها حاکی از این است که رستم قاسمی می‌خواهد استعفا بدهد و مسئولیت وزارت راه و شهرسازی به فرد دیگری سپرده شود. ما هم این مورد را شنیدیم و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. 

او افزود: البته نظر شخصی بنده این است که با توجه به شرایط جسمی رستم قاسمی اگر شنیده‌ها درباره استعفای او محقق شود بهتر است.

رشیدی کوچی در واکنش به خبر تعلیق برخی از دانشجویان دانشگاه الزهرا خاطرنشان کرد: بنده درباره دانشجویان الزهرا موردی نشنیدم اما فکر می‌کنم در برخورد با دانشجویان باید رأفت اسلامی را در نظر گرفت. بسیاری از دانشجویان اعتراضاتی داشتند و بعضاً به دلیل هیجانات آنی که بر آنها حاکم می‌شود و فضایی که رسانه‌های بیگانه درست کردند به سمت و سوی برخی هنجارشکنی‌ها هم رفته باشند. 

نماینده مردم مرودشت در پایان یادآور شد: لذا فکر می‌کنم اگر رأفت اسلامی را درباره دانشجویان اجرا کنیم و به آنها فرصت بدهیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

ت ت
کدخبر: 121120 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها