روز چهارشنبه تعطیل است؟

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: خبری مطرح شده که اگر تیم ایران به مرحله بعد صعود کند احتمال دارد فردا تعطیل شود و مجلس صحن علنی نخواهد داشت البته در این مورد دولت تصمیم می‌گیرد.

روز چهارشنبه تعطیل است؟

به گزارش منیبان، سیدنظام‌الدین موسوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، صبح امروز( سه‌شنبه ۸ آذرماه) در جمع خبرنگاران درباره جزییات جلسه مجلس با قوه قضائیه گفت: امروز در امتداد جلسات مشترک میان قوا، جلسه مجلس و قوه قضائیه برگزار شد. بحث‌های بسیار خوبی مطرح شد از طرف مجلس روسای کمیسیون حقوقی و قضائی، شوراها و امور داخلی و ۵ نماینده به قید قرعه مواردی را مطرح کردند. 

او افزود: نمایندگان موضوعاتی که مردم به آنها گفته بودند را به مسیولین قضایی منتقل کردند. همچنین درباره جرم انگاری و ناآرامی‌های اخیر مواردی مطرح شد. از طرف قوه قضائیه وزیر دادگستری، وزیر کشور، معاون پشتیبانی قوه قضائیه مواردی را مطرح کردند. به مسائلی درباره بودجه قوه قضائیه اشاره کردند و قرار شد از طریق نمایندگان قوه قضاییه در ۳۱ استان مباحث پیگیری شود. راجع به مقوله مبارزه با فساد اقتصادی و اصل ۴۹ قانون اساسی نکاتی مطرح شد و مسئولین قضایی اعلام کردند که مفاسد اقتصادی را پیگیری می‌کنند و نمونه‌هایی از اقدامات انجام شده در این زمینه را اشاره کردند. 

موسوی ادامه داد: درباره اعتراضات اخیر مواردی مطرح شد نمایندگان در این مورد دغدغه داشتند که بین افرادی که جرم انجام دادند و افرادی که جرم انجام ندادند، تفکیک انجام شود و همچنین به افرادی که به اموال عمومی آسیب رساندند، رسیدگی شود. اژه‌ای در صحبت‌های خود به مواردی نظیر ضرورت تعامل میان مجلس و قوه قضائیه تاکید کرد، البته در این دوره تعامل میان مجلس و قوه قضائیه نسبت به دوره‌های قبل افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی هیئت رئیسه در ادامه تصریح کرد: همچنین درباره پیگیری مشکلات مردم و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم تاکید شد. علاوه بر این اژه‌ای اعلام کرد که قوه قضائیه به همه ابعاد ناآرامی‌های اخیر ورود کرده و آنچه که مدنظر است قانون است و تاکید کرد که در این مسیر عدالت و قانون مدنظر است. لذا درباره افراد دستگیر شده بررسی‌های اولیه صورت می‌گیرد که فردی بی‌گناه مجازات نشود.

موسوی افزود: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران بتواند بازی امشب را ببرد و پیروز شود. خبری مطرح شده که اگر تیم ایران به مرحله بعد صعود کند احتمال دارد فردا تعطیل شود و مجلس صحن علنی نخواهد داشت البته در این مورد دولت تصمیم می‌گیرد.


ت ت
کدخبر: 124155 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها