یک مقام دولتی دیگر هم کرونا گرفت

بعد از "ابتلای گئورکی کاخاریا " نخست وزیر وقت گرجستان به ویروس کرونا در آبان ماه گذشته ، معاینات انجام شده بر روی "ایراکلی گاریباشویلی " نخست وزیر جدید این کشور هم ، ابتلای او به کووید - ۱۹ را تایید کرد.

یک مقام دولتی دیگر هم کرونا گرفت

به گزارش منیبان؛ پایگاه خبری "آپسنی" گرجستان روز سه شنبه به نقل از هیات دولت این کشور گزارش داد : آزمایشات انجام گرفته  وجود ویروس کووید -۱۹ در نخست وزیر گرجستان را نشان داد .  

 بنا به این گزارش  وضعیت جسمانی نخست وزیر گرجستن رضایت بخش بوده و وی در حال حاضر فعالیت خود را به صورت آنلاین ادامه می دهد .

در چند ماه اخیر  شرایط همه گیری کرونا در گرجستان به صورت قابل توجهی وخیم شده است و  به گزارش منابع رسمی این کشور در ۲۴ ساعت اخیر ۸۹۷ نفر به این ویروس مبتلا شدند  و ۱۰ نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند .

 بنا به آخرین امار رسمی تاکنون  ۲۸۴ هزار و ۹۶۸ نفر در گرجستان با جمعیت نزدیک به چهار میلیون نفر به کووید ۱۹ مبتلا شدند که ۲۷۵ هزار ۲۲۰  نفر از آنها درمان شده و سه هزار و ۸۴۲ نفر  نیز جان باختند .

 ایراکلی گاریباشویلی ۳۹ ساله از  ۴ اسفند ماه گذشته سمت نخست وزیر گرجستان را بر عهده گرفته است .

۱۲ آبان ماه سال ۹۹ هم اعلام شد که "گئورگی کاخاریا" نخست وزیر وقت گرجستان به کرونا مبتلا شده است .

ابتلای او به کرونا بعد از آن اعلام شد که به همراه همسرش در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی در یکی از حوزه های انتخابات پارلمانی حضور یافته بود.


ت ت
کدخبر: 12657 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها