واکنش دادگستری کردستان به صدور حکم اعدام برای پوریا جواهری

رئیس کل دادگستری کردستان شایعه رسانه‌های معاند مبنی بر صدور حکم اعدام برای «پوریا جواهری» را رد کرد و گفت: پرونده این فرد هنوز به دادگاه ارسال نشده است تا حکمی صادر شود.

واکنش دادگستری کردستان به صدور حکم اعدام برای پوریا جواهری

به گزارش منیبان به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی روز سه‌شنبه اظهار کرد: در روزهای اخیر رسانه‌های معاند ادعا کردند فردی به نام پوریا جواهری اهل کامیاران به اتهام قتل یکی از نیروهای سپاه پاسداران به اعدام محکوم شده است و در آستانه اجرای حکم قرار دارد این در حالی است که پرونده هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

وی افزود: پوریا جواهری در جریان اغتشاشات ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرستان کامیاران با اسلحه ساچمه‌ای به سمت ماموران انتظامی، شلیک و به این اقدام خود اقرار کرده است.

وی ادامه داد: جواهری پس از تحقیقات صورت گرفته توسط مراجع اطلاعاتی شهرستان کامیاران و با دستور قضایی، هشتم آذرماه بازداشت شد.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت ماموران اقرار و اذعان کرد که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شد.

وی یادآور شد: برای «پوریا جواهری» قرار بازداشت به اتهام محاربه صادر شده و پرونده این شخص در دادگستری شهرستان کامیاران در حال رسیدگی است و هنوز پرونده به دادگاه ارسال نشده است.

در جریان اغتشاشات ۲۴ آبان ماه شهرستان کامیاران، یکی از ماموران به شهادت رسید و تعداد ۳۰ نفر از مامورین نظامی و انتظامی مجروح شدند.

 


ت ت
کدخبر: 132605 تاریخ انتشار
منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها