پشت پرده افشای نامه درخواست اینترنت بدون فیلترینگ نماینده مجلس چه بود؟

برخی از کانال‌ها تصویر نامه‌ای با امضای نماینده تهران در مجلس به وزارت ارتباطات منتشر کردند که حکایت از درخواست او برای بارگذاری اینترنت بدون فیلتر روی سیم‌ کارت شخصی‌اش داشت.

پشت پرده افشای نامه درخواست اینترنت بدون فیلترینگ نماینده مجلس چه بود؟

به گزارش منیبان، برخی از کانال‌ها تصویر نامه‌ای با امضای محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به وزارت ارتباطات منتشر کردند که حکایت از درخواست او برای بارگذاری اینترنت بدون فیلتر  روی سیم‌کارت شخصی اش داشت، خبری که توضیحات تکمیلی درباره چرایی و علت طرح این درخواست نداده بود.

درخواست او در پی اعلام اعطای اینترنت بدون فیلترینگ از سوی وزارت ارتباطات به جامعه ای رسانه ای کشور بوده است محسن پیرهادی در سال‌های اخیر مدیر مسولی روزنامه رسالت را برعهده دارد و همچون اغلب روزنامه نگاران و خبرنگاران مشمول قاعده دولت برای برخورداری از اینترنت بدون فیلتر می‌شود. رونوشت نامه از سوی وزارت ارتباطات به وزارت فرهنگ حکایت از همین علت دارد.

زمان درخواست همان طور که در تاریخ نامه قید شده ششم شهریورماه ۱۴۰۱ است و مربوط به قبل از اعمال فیلترینگ در پی ناآرامی‌های اخیر است.

با یک جستجوی اینترنتی ساده روشن می‌شود که مواضع پیرهادی درباره حق مردم، حق شهروندی و ضرورت توسعه اجتماعی_فرهنگی و اقتصادی کشور چیست و چرا این روزها تحت فشار و هجمه قرار گرفته است.

منبع: جماران


ت ت
کدخبر: 135154 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها