دبیر کمیسیون ماده 10احزاب در گفتگو با مُنیبان:

آذر منصوری به عنوان دبیرکل صلاحیت ندارد

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب گفت: حزب اتحاد ملت یک مجموعه است که کار حزبی انجام می‌دهد وظیفه کمیسیون ماده 10 احزاب هم نظارت بر عملکرد احزاب است بنابراین تنش و کشمکشی در کار نیست.

آذر منصوری به عنوان دبیرکل صلاحیت ندارد

عبدالله مرادی، مدیرکل سیاسی و دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره تنش های موجود میان این کمیسیون با حزب اتحاد ملت گفت: تنش عبارت درستی نیست. حزب اتحاد ملت یک مجموعه است که کار حزبی انجام می‌دهد وظیفه کمیسیون ماده 10 احزاب هم نظارت بر عملکرد احزاب است بنابراین تنش و کشمکشی در کار نیست.

او افزود: ضمن اینکه اتحاد ملت هم مثل هر حزب دیگری انتخابات و مجامع برگزار کرده منتها این انتخابات باید در کمیسیون ماده 10 احزاب مورد تایید قرار بگیرد اما تفاوتی که حزب اتحاد ملت با سایر احزاب دارد این است که با توجه به مصوبه گذشته این کمیسیون، آذر منصوری به جهت حکم قضایی محرومیت اجتماعی دارد و نمی‌تواند عضو موثر حزب باشد لذا او به عنوان دبیرکل صلاحیت ندارد.

مرادی با اشاره به آخرین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب با اعضای حزب اتجاد ملت تصریح کرد: ما اعضای حزب اتحاد ملت را دعوت کردیم آنها به وزارت کشور آمدند گفتگوی بسیار خوبی هم انجام شد و در این جلسه مبانی قانونی موضوع مطرح شده درباره آذر منصوری را به صورت شفاف به آنها اعلام کردیم.

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در واکنش به اینکه در جلسه مذکور اعضای حزب اتحاد ملت پذیرفتند که دبیرکل را تغییر دهند خاطرنشان کرد: تغییر دبیرکل در زمره مسائل داخلی حزب اتحاد ملت است البته بعد از آن ما دیگر بازخوردی نگرفتیم اما جلسه بسیار خوبی با آنها داشتیم.


ت ت
کدخبر: 136626 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها