در ایالت جورجیا آمریکا؛

تیراندازی به افسران پلیس/یک مظنون کشته شد

در پی تیراندازی دو فرد مسلح به افسران پلیس ایالت جورجیا سه تن زخمی و یکی از مظنونان کشته شد.

تیراندازی به افسران پلیس/یک مظنون کشته شد

به گزارش منیبان؛ از شبکه سی ان ان، مقامات پلیس صبح روز دوشنبه (به وقت محلی) اعلام کردند که سه افسر اجرای قانون در طی تعقیب و گریز پلیس در ایالت جورجیا که با کشته شدن یک مظنون و بازداشت مظنون دوم به پایان رسید، زخمی شدند.

مقامات محلی در کنفرانس خبری گفتند که افسران اداره کلانتری کارول کانتی، پلیس کارولتون و "ویلا ریکا" به بیمارستانهای آتلانتا منتقل شدند، شرایط جسمانی آنها تا کنون مشخص نشده است.

اداره تحقیقات ایالت جورجیا روند بررسی حادثه را بدست گرفته و اعلام کرد که یکی از مظنونان پس از تیراندازی دستگیر شد و در زندان کارول کانتی نگهداری می شود، مظنون دیگر نیز کشته شد.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پنجشنبه گذشته خشونت با اسلحه را موجب شرمساری بین‌المللی آمریکا دانست و گفت این تنها یک بحران اسلحه نیست بلکه یک بحران عمومی است.

وی پیش از صدور دستور اجرایی مقابله با خشونت با سلاح افزود: چیزی که من پیشنهاد می‌کنم به هیچ وجه مغایر با متمم دوم نیست.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: خشونت با اسلحه در این کشور یک بیماری فراگیر است. بگذارید دوباره بگویم: خشونت با اسلحه در این کشور یک اپیدمی و یک شرمساری بین المللی است.

وی یادآور شد: روزانه در این کشور ۳۱۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند. هر روز ۱۰۶ نفر از آنها می‌میرند. پرچم ما هنوز برای قربانیان قتل وحشتناک ۸ نفر از مردم آمریکایی-آسیایی در جورجیا و ۱۰ نفر دیگر در یک کشتار جمعی در کلرادو نیمه برافراشته است.

ت ت
کدخبر: 14426 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها