اظهارات مهم وزیر کشور درباره امنیت زائران حرم امام رضا (ع)

وزیر کشور در جلسه قرارگاه مرکزی زائران نوروزی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: اگر پیش‌بینی ورود ۱۰ میلیون زائر از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین را در نظر بگیریم موضوع اسکان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اظهارات مهم وزیر کشور درباره امنیت زائران حرم امام رضا (ع)

به گزارش منیبان، احمد وحیدی، وزیر کشور در جلسه قرارگاه مرکزی زائران نوروزی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: اگر پیش‌بینی ورود ۱۰ میلیون زائر  از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین را در نظر بگیریم موضوع اسکان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی اضافه کرد: باید پیش‌بینی اسکان اضافه را نیز در نظر داشته باشیم تا اگر به دلیلی زائران بیشتری آمدند مشکلی پیش نیاید.

وحیدی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع حمل و نقل زائران گفت: امیدواریم ۸۴ رام قطار فعلی به ۹۰ افزایش یابد. در خصوص حمل‌ونقل از استان‌های دیگر نیز کمک گرفته شود.

وی افزود: در حمل‌ونقل برون استانی نیز اتوبوس لازم باید پیش‌بینی و در نظر گرفته شود تا مشکلی پیش نیاید.

وحیدی اظهار کرد: در ارتباط با اقلام خوراکی مورد نیاز باید بر قیمت‌ها نظارت شود تا کالاهای مورد نظر با قیمت مصوب در دسترس قرار گیرد.

وزیر کشور تصریح کرد: نانوایی، بهداشت و درمان هم مهم و ظرفیت‌ها خوب است، اقدامات لازم و احتیاطی نیز باید در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، وحیدی با اشاره به اهمیت خدمت به زائران بارگاه رضوی یادآور شد: یکی از بزرگترین افتخارات این است که در خدمت زوار امام رضا (ع) باشیم./ ایسنا


ت ت
کدخبر: 145265 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها