رئیسی کرایه خانه‌ها را افزایش داد؟/ یک نماینده خبر داد

ابوترابی، امروز(پنجشنبه، ۱۰ فروردین) در نشست شورای اداری شهرستان تیران و کرون اظهارکرد: حوادث سال گذشته بر توسعه کشور اثر گذاشت که یکی از آن صنعت گردشگری بود.

رئیسی کرایه خانه‌ها را افزایش داد؟/ یک نماینده خبر داد

به گزارش منیبان، ابوالفضل ابوترابی، امروز(پنجشنبه، ۱۰ فروردین) در نشست شورای اداری شهرستان تیران و کرون اظهارکرد: حوادث سال گذشته بر توسعه کشور اثر گذاشت که یکی از آن صنعت گردشگری بود.

وی با بیان اینکه رشد ۸ درصدی برای اقتصاد کشور پیش بینی شده بود، افزود: بیش از ۵ درصد آن محقق شد، اما مابقی تحت تاثیر رکود صنعت گردشگری به نتیجه نرسید.

نماینده مردم نجف آباد و تیران کرون در مجلس، ادامه داد: فروش نفت و میعانات آن در کشورمان به بیش از دوران قبل از تحریم رسید که درآمد خوبی برای کشور ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: با افزایش تولید خودرو و لوازم خانگی در کشور شاهد تحولات جدی در اقتصاد بوده‌ایم و موتور محرک به خوبی پیش می‌رود و با تغییرات سیاسی صورت گرفته شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

ابوترابی، به رشد مسکن و احداث خانه‌های جدید اشاره کرد و گفت: این صنعت می‌تواند چند شغل جدید را ایجاد و فرصت‌های متفاوتی را به وجود آورد.

وی بر ضرورت اختصاص زمین برای جوانان تاکید کرد و گفت: احداث مسکن برای مردم با وجود زمین‌های زیادی که در کشور وجود دارد لازم است و نباید این موضوع مسکوت بماند.

به گفته این نماینده مجلس، بی توجهی به مسکن‌سازی منجر به افزایش قیمت خانه و زمین در کشور شده و امکان داشتن این نعمت از دست می‌رود./ ایسنا

ت ت
کدخبر: 147194 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها