ویژه نوروز ۱۴۰۲؛ بازنشر

علیزاده طباطبایی: مسئولان باور نمی‌کنند که مشکلی وجود دارد و تصور دارند تحریک دشمن است

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: اگر آزادی‌های مشروع را تامین نکنند حتی اگر اصلاح‌طلبان هم بیایند مردم استقبال نخواهند کرد.

علیزاده طباطبایی: مسئولان باور نمی‌کنند که مشکلی وجود دارد و تصور دارند تحریک دشمن است

سید محمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان ضمن ارزیابی احتمال بازگشت مردم به سمت اصلاح‌طلبان گفت: مردم فعلا به هیچ‌ کس روی خوش نشان نمی‌دهند. از سوی دیگر چه تضمینی وجود دارد که اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. من نشنیده‌ام که قرار است اصلاح‌طلبان را به میدان بیاورند. اگر سیاست نظام بر این قرار بگیرد که مردم حضور حداکثری داشته باشند که این نیازمند فراهم شدن مقدماتی است، به این ترتیب که ابتدا باید اصلاحاتی در برخورد با مردم انجام دهند، آزادی‌هایی که در طول این سال‌ها از مردم سلب شده به مردم بازگردد و حداقل اینکه حکومت به قانون اساسی بازگردد.

او افزود: اگر حکومت به قانون اساسی بازگردد و قانون اساسی اجرا شود نیازی نیست که اصلاح‌طلبان بیایند. همین که انتخابات آزاد برگزار شود، مردم شرکت می کنند و نماینده‌های مورد نظر خودشان را از میان اصلاح‌طلبان یا غیر از آنها انتخاب خواهند کرد اما موضوع اصلی این است که حکومت تصمیم بگیرد که انتخابات آزاد برگزار کند.

او در پایان درباره سکوت اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان زمینه‌ای برای حضور نداشتند. چه کار می‌توانستند انجام دهند؟ اگر آزادی‌های مشروع را تامین نکنند حتی اگر اصلاح‌طلبان هم بیایند مردم استقبال نخواهند کرد.

ت ت
کدخبر: 147512 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها