واکنش وزارت کشور به مصاحبه محمود واعظی با منیبان

وزارت کشور به بخشی از مصاحبه محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور که در گفتگو با منیبان بیان شده بود، با ارسال جوابیه ای واکنش نشان داد.

واکنش وزارت کشور به مصاحبه محمود واعظی با منیبان

به گزارش منیبان، متن جوابیه وزارت کشور به این شرح است:

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری منیبان نیوز

باسلام و احترام

نظر به انتشار مطلبی با عنوان پایان سکوت دولتمردان روحانی در آن پایگاه خبری در مورخ 7/1/1402، به پیوست پاسخ اداره کل امنیتی وزارت کشور در خصوص مطلب مطرح شده" شبهه/ ادعا : " اگر همان روز اول در مورد اتفاقی که برای مهسا امینی افتاد مسئولین دولتی می‌آمدند و با مردم صحبت می‌کردند، من مطمئن بودم که اتفاقاتی به این گستردگی نمی‌افتاد. یعنی حرف‌هایی که دو هفته بعد از این اتفاق زده شد را همان روز اول به مردم می‌گفتند و اگر کسی تخلف کرده بود با متخلف برخورد می‌کردند چنین حوادثی رخ نمی‌داد."، ارائه می شود.

لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید این توضیحات برای آگاهی مخاطبان شریف، طبق ماده 23 قانون مطبوعات به نحو متناسب منتشر شود؛ 

باسمه تعالی

پرونده مذکور نمونه روشنی از تلاش همه جانبه معاندین و بدخواهان ایران اسلامی برای سناریوسازی و ایجاد تنش و التهاب آفرینی گسترده در کشور می باشد. پس از ناکامی معاندین در تحریک افکار عمومی و راه اندازی اعتراض و اغتشاش به بهانه وقایعی همچون ورود بانوان به ورزشگاه مشهد و ... جریان رسانه¬ای ضد انقلاب که از قبل مترصد ایجاد شرایط مناسب برای راه اندازی یک هجمه تبلیغاتی سنگین و اتهام افکنی به نظام بود، بلافاصله ورود و از حادثه ناگوار فوت خانم امینی برای نیل به اهداف مغرضانه خود بهره برداری و القائات و شبهات متعددی را در جامعه مطرح نمود. بدیهی است مواجهه با یک سناریو طراحی شده رسانه‌ای و خنثی نمودن ابعاد مختلف آن نیازمند ابهام زدایی از افکار عمومی با ارائه اسناد و نتایج بررسی های دقیق صورت گرفته در خصوص پرونده است( به طور مثال ارائه نتایج آزمایشات پزشکی قانونی به عنوان یکی از ارکان مهم تحقیق و بررسی پرونده زمان بر می باشد که البته این امر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام پذیرفت). همچنین پس از بررسی های صورت گرفته توسط دستگاه های نظارتی ؛ وقوع تخلف از سوی افراد یا سازمان های مسئول به اثبات نرسید. بنابراین موضوع طرح شده در خصوص تاخیر در ارائه توضیح به مردم یا برخورد با متخلفین ازهیچ گونه پایه منطقی برخوردار نمی باشد و نادرست است.

ت ت
کدخبر: 150198 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها