تنش آبی به استان‌های شمالی رسید

نماینده مردم ساری گفت: بحث سوخت برای کشاورزان حل نشده و در این شرایط امسال با شدیدترین تنش آبی در استان‌های شمالی مواجه بودیم

تنش آبی به استان‌های شمالی رسید
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز در اخطاری با تاکید بر اینکه باید تصمیمات به نفع مردم باشد، گفت: متاسفانه در مصرف گاز در پله‌های بالا اقشار ضعیف و روستاییان و در پله‌های پایین دهک‌های بالای جامعه قرار دارند حال اینکه نمی‌توانیم روستاییان را از مصرف گاز منع کنیم.

وی ادامه داد: مجلس در کجا مصوب کرد که قیمت گاز در یک بازه زمانی ۵ تا ۶ ماه تقریبا ۵ تا ۸ برابر افزایش پیدا کند؟ این موضوع مشکلاتی را برای اقشار آسیب‌پذیر ایجاد کرده است. باید دولت و مجلس این موضوع را حل کنند.

بابایی همچنین گفت: لازم است دولت و مجلس تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ کنند تا تعرفه‌ها و قبض ها اصلاح شده و کاهش یابد؛ مردم به گاز نیاز دارند.

نماینده ساری همچنین در تذکری با اشاره به خشکسالی و تنش‌های آبی در استان‌های شمالی گفت: بحث سوخت برای کشاورزان حل نشده و در این شرایط امسال با شدیدترین تنش آبی در استان‌های شمالی مواجه بودیم؛ کنار کشاورزان باشیم

وی با بیان اینکه سوخت برای کشاورز مهم است، افزود: باید به کشاورزان کمک کنیم و نه اینک مشکلاتی برای آن ها ایجاد شده تا امنیت غذایی به خطر بیفتد؛ دولت و مجلس در کنار هم به کشاورزان کمک کنند تا مشکلات آن ها به ویژه در بحث سوخت و گازوئیل حل شود.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 150583 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها