یک حقوقدان:

نمی‌دانم چه کسی برای قوه قضائیه هزینه تراشی می‌کند؟!

یک حقوقدان گفت: هجمه ای علیه ۶۰ تا ۷۰ نفر از وکلا شروع شده اما من نمی دانم هدف آقایان چیست؟

نمی‌دانم چه کسی برای قوه قضائیه هزینه تراشی می‌کند؟!

نعمت احمدی، یک حقوقدان، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی منیبان در رابطه با احضار اخیر وکلا و پرونده هایی که برای آنها تشکیل شده است، گفت: شکایت ها مربوط به خیلی قبل است. پرونده ای در شعبه دو بازپرسی دادسرای امنیت در دی و اسفندماه به جریان افتاده بود که من هم در آن زمان در مسافرت بودم بعد از بازگشت از سفر متوجه شدم که من و آقای صالح نیکبخت در یک پرونده مربوط به سال ۹۹ درگیر هستیم. من نمی دانم چرا در این شرایط فتیله را بالا کشیده اند؟ چون نحوه برخورد با وکلا در جریان مهسا امینی شدیدتر شد صرف نظر از این که ما را به دادسرا راه نمی دادند.

احمدی ادامه داد: امروز هجمه ای علیه ۶۰ تا ۷۰ نفر از وکلا شروع شده اما من نمی دانم هدف آقایان چیست اگر این برنامه ها از اتاق فکر درستی دربیاید نتیجه آنچه که می‌بینیم نیست. نمی دانم چرا نظام می خواهد هزینه دستگیری وکلا را بپردازد؟ در پرونده های اخلال اقتصادی و اختلاس اجازه ورود به وکلا را نمی دهند و اصل مشکل برخورد با تعدادی وکیل و حقوقدان شناخته شده است که مردم هم این را به خوبی درک می کنند.

او با اشاره به پرونده خود افزود: پرونده من و صالح نیکبخت مربوط به سال 99 است و ما حتی از وجود این پرونده اطلاعی نداشتیم بعدها مشخص شد، جرم ما مصاحبه با رسانه ها بوده است. من نمی دانم چه کسی می خواهد برای دستگاه قضا هزینه بتراشد اما نتیجه قطعا خسارت بار است.


ت ت
کدخبر: 157297 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها