رزمایش‌های نظامی مشترک اسرائیل و آمریکا علیه تهران!

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در تماس تلفنی، درباره تقابل با ایران و همچنین سفر نتانیاهو به واشنگتن گفتگو کردند.

رزمایش‌های نظامی مشترک اسرائیل و آمریکا علیه تهران!

به گزارش منیبان، جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید شامگاه دوشنبه از تماس تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی خبر داد.

کربی طی نشست خبری در کاخ سفید، گفت که بایدن و نتانیاهو در این تماس تلفنی، درباره هماهنگی‌ها برای تقابل با ایران به روش‌های مختلف از جمله رزمایش‌های نظامی مشترک گفتگو کرده و شراکت واشنگتن-تل‌آویو را سنگ بنای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی دانستند.

وی درباره این گفتگوی تلفنی توضیح داد: «بایدن نگرانی خود را از ادامه گسترش شهرک‌سازی‌ها [صهیونیست‌نشین] ابراز کرد و از او خواست از اقدامات یکجانبه [علیه فلسطینیان] خودداری کند».

این مقام امنیتی کاخ سفید با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بر لزوم اجماع داخلی در رژیم صهیونیستی برای طرح تغییرات قضایی نتانیاهو تاکید کرد، اظهار داشت: «تماس بین بایدن و نتانیاهو به این معنا نیست که ما نگران اصلاحات قضایی و اقدامات افراطی نیستیم».

منبع: فارس


ت ت
کدخبر: 166344 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها