خاتمی: زنی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است!

خاتمی: توجه می‌دهم در عرصه‌ نهی‌ از منکرِ بی‌حجابی، باید از قول معروف، سدید و کریم استفاده شود؛ خانمی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است، به او سیلی نباید زد، بلکه با مهربانی باید درمانش کرد.

خاتمی: زنی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است!

به گزارش منیبان به نقل از فارس: آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (جمعه، ۳۰ تیر)، گفت: این چنین امام حسین (ع) روز عاشورا مردم را دعوت به تقوا کرد: حریم برای خدا نگه دارید و اسیر دنیا نباشید بهترین توشه و سرمایه برای قیامت تقواست.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مطلب دومی‌ که در رابطه با حجاب می‌خواهم بگویم این است که رهبری فرمودند بی‌حجابی حرام‌شرعی و سیاسی است، تصریح کرد: توجه می‌دهم در عرصه‌ نهی‌ از منکرِ بی‌حجابی، باید از قول معروف، سدید و کریم استفاده شود؛ خانمی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است، به او سیلی نباید زد، بلکه با مهربانی باید درمانش کرد. برخوردها انسانی و مهرآمیز باشد، این‌ها دختران همین مملکت هستند از خارج نیامده‌اند، نهی از منکر باید قرآنی باشد.

خاتمی: زنی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است!

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تأکید بر اینکه در موضوع حجاب همه وظیفه دارند، تأکید کرد: در مورد حجاب، خانواده‌ها وظیفه دارند، بعضاً مادر با حجاب است اما دختر نه، همه مسئولان و رؤسای سه قوه در اینکه بی‌حجابی منکر است، متحد هستند؛ یک مسئول نمی‌شناسم که از این بی‌حجابی‌ها راضی باشد، از نیروهای انتظامی مظلوم حمایت می‌کنم، معتقدم در خط مقدم هستند و در این زمینه به وظیفه‌شان عمل کنند. 

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در متن مردم هستم و با نگرانی می‌پرسند بی‌حجابی‌ها جمع می‌شوند یا خیر؟ گفت: وعده می‌دهم تا زمانی که در صحنه‌ هستید، بدانید بی‌حجابی هنجار نخواهد شد و هنجار کشور حجاب است. به مسئولان نیز می‌گویم توده مردم حجاب را می‌خواهند و می‌خواهند بوی دین به مشام برسد نه بوی بی‌دینی.

ت ت
کدخبر: 166858 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ​وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد: اعتبار ویزای عمره برای زائران خارجی سه ماه است و از تاریخ ورود آن‌ها به عربستان…