سخنگوی سپاه به اقدامات بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال واکنش نشان داد

سخنگوی سپاه گفت: امروز عملیات روانی و رسانه‌ای علیه ملت ایران در رسانه‌های مختلف ‌جهان و فضاهای مجازی از جمله بی بی سی و اینترنشنال راه‌اندازی شده است جمهوری اسلامی خیلی از راه‌ها را طی کرده و رسانه‌های معاند با دستورالعمل مشخص با نادیده گرفتن توانمندی ایران اسلامی، برخی نداشته‌ها را برجسته می‌کنند تا اهداف مورد نظر آنها محقق شود.

سخنگوی سپاه به اقدامات بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال واکنش نشان داد

به گزارش منیبان، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، ظهر امروز در همایش روایت فتح قله با موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام با اشاره به اینکه همه رسانه‌ها در جهان دارای صاحب و گردانده هستند تصریح کرد: امروز عملیات روانی و رسانه‌ای علیه ملت ایران در رسانه‌های مختلف ‌جهان و فضاهای مجازی از جمله بی بی سی و اینترنشنال راه‌اندازی شده است جمهوری اسلامی خیلی از راه‌ها را طی کرده و رسانه‌های معاند با دستورالعمل مشخص با نادیده گرفتن توانمندی ایران اسلامی، برخی نداشته‌ها را برجسته می‌کنند تا اهداف مورد نظر آنها محقق شود.

سخنگوی سپاه عملیات روانی مداوم، پیوسته و با کار حرفه‌ای رسانه‌ای دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آنان با سوژه‌یابی و شناخت مخاطبان خود در ابعاد گوناگون اهداف خود دنبال می‌کنند و در اغتشاشات پاییز گذشته از خلاء‌ها استفاده و اهداف خود را دنبال کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: اصحاب رسانه در تبیین حقایق و واقعیت های تاریخی کشور و انتقال آموزه ها و عبرت های آن به جامعه رسالت خطیری بعهده دارند.

سردار شریف با تشریح جنگ اوکراین و روسیه خاطرنشان کرد: همان کسانی که امروز از اوکراین حمایت می‌کنند در زمان جنگ علیه ایران اسلامی از رژیم بعث عراق در راستای تضعیف و از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.

سخنگوی سپاه، با بیان اینکه ظرفیت‌های مهم و قابل توجهی در ارائه واقعیت‌ها به جامعه وجود دارد گفت: گنجینه عظیم دفاع مقدس منبع مهم و الهام بخشی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی است که رسانه‌ها می توانند با مراجعه به آن راه طی شده ۴۴ سال گذشته و موفقیت‌ها در ابعاد گوناگون را در معرض مخاطبان قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان برابر عظمت ملت ایران زانو زده‌اند افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی تلاش کردند که فتنه سال گذشته را احیا کنند اما ملت ایران آنان را همراهی نکردند و تیر دشمنان به سنگ خورد.

سردار شریف به رسالت خطیر رسانه در جامعه پرداخت و یادآور شد: تبیین دوران دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی در زمره رسالت و وظایف مهم اصحاب رسانه در جامعه است که به توفیق الهی با دانش، مهارت ، تعهد و مسئولیتی که در قبال مردم و نسل های جدید جامعه دارند ، دستور کار آنها قرار خواهد داشت.

ت ت
کدخبر: 178083 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها